Αυτοτελές υπουργείο Ναυτιλίας υποσχέθηκε ο Δρίτσας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015 15:50
Για αυτοτελές υπουργείο αλλά πιθανώς ενταγμένο σε γενικότερο σχεδιασμό έκανε λόγο πριν από λίγο ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος βουλευτής Θ. Δρίτσας, σημειώνοντας ωστόσο την αναγκαιότητα περαιτέρω πολιτικοποίησης του υπουργείου όχι εις βάρος των συντελούμενων δραστηριοτήτων τις οποίες χαρακτήρισε και σημαντικές.
Ο κ. Δρίτσας υπενθύμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ασκήσει κριτική στο ΠΑΣΟΚ και την τότε κυβερνητική δομή για τη διάλυση του υπουργείου, για να σημειώσει ότι μεγιστοποιήθηκαν τα προβλήματα που υπήρχαν.
Πρέπει να δούμε, είπε μεταξύ άλλων τη λεπτή σχέση δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και στο κομμάτι της Ναυτιλίας, για να σημειώσει ότι προ ετών ο σχεδιασμός του λιμανιού που επιχειρήθηκε και επιχειρεί να ιδιωτικοποιηθεί, προοιώνιζε την ανάπτυξη σε βάθος χρόνου καθώς οι ανοδομές δεν προσφέρουν ως γνωστόν επιπρόσθετα, τουναντίον με τις υποδομές που τώρα αναπτύσσονται.
Ο κ. Δρίτσας τάχθηκε σαφώς υπέρ της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης, τονίζοντας τη σημασία απάλειψης του φαινομένου της ανεργίας στους κατώτερους αξιωματικούς και εν γένει στα πληρώματα των πλοίων σε όλες τις ειδικότητες για να περάσει εν συνεχεία στο θέμα της ακτοπλοΐας.
Το μοντέλο της οποίας, είπε, ότι έχει παρέλθει υπενθυμίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τη θέση, για ένα δημόσιο σχήμα μέσα από το οποίο θα επιλύει πολλά από τα προβλήματα που υφίστανται σήμερα.
Επίσης αναγνώρισε τον έντονο ανταγωνισμό που υφίσταται η ελληνική ναυτιλία σε διεθνές επίπεδο, σημειώνοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει γνώση του πεδίου αυτού του ανταγωνισμού που εξελίσσεται εντός και εκτός ΕΕ για να εκφράσει στη συνέχεια τον προβληματισμό του για τον πιθανό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα ξένα funds που εισέρχονται στη ναυτιλία σε σχέση και σε σύγκριση με την παραδοσιακή δομή της στην οποία και αναφέρθηκε.
Τέλος υπενθύμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα επιχειρήσει να έχει μια καλή συνεργασία με το Ν.Ε.Ε. εφ' όλων των θεμάτων του τομέα.
Αναφορικά με τα του Πειραιά ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στον ρόλο της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης και στο τι αυτή μπορεί να σηματοδοτήσει αναπτυσσόμενη για τη γενικότερη απασχόληση και βέβαια για την οικονομία του Πειραιά.