Παρ04252025

Last updateΠαρ, 25 Απρ 2025 10am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Dry Bulk: Ύφεση μέχρι το 2017 «βλέπει» η Drewry Shipping Consultants

dry bulkΗ αγορά ξηρού χύδην ναυτιλία θα παραμείνει σε ύφεση λόγω της μείωσης της ζήτησης για σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα, καθώς ανάκαμψη δεν αναμένεται πριν μέχρι το 2017, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε η Drewry Shipping Consultants.Στον τομέα ξηρού φορτίου, η μείωση της ζήτησης και η υπερπροσφορά έχει σοβαρές επιπτώσεις στην αξία των εμπορευμάτων, με τις τιμές σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα να βρίσκονται σε εικονική ελεύθερη πτώση.

TEN: Κέρδισε 20% υψηλότερο ναύλο για δεξαμενόπλοιο της

tennH Tsakos Energy Navigation Limited (TEN) ανακοίνωσε ανανέωση της ναύλωσης για ένα handysize product carrier σε μεγάλη κρατική πετρελαϊκή εταιρεία για περίοδο 24 μηνών.

Υπό διερεύνηση η σχέση συμμετοχών σε container terminal από τις συμμαχίες

WEB 140624 Ever Lambent 347 rΑπό διαφορετική οπτική γωνία φαίνεται ότι προσεγγίζουν τα θέματα των μετοχικών συμμετοχών τους σε container terminal οι συμμαχίες των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αλλά ο «παρανομαστής» παραμένει κοινός.

Ζώης: Δεν υπήρχε εθνική πολιτική για το μεταναστευτικό

zoisΔεν υπήρχε εθνική πολιτική για το μεταναστευτικό, ούτε μπορεί να χαράξει η υπηρεσιακή κυβέρνηση, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Ζώης, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησης γνωριμίας με τους ναυτιλιακούς συντάκτες.

Συνάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας Χρ. Ζώη με τον Υπουργό Οικονομίας Ν. Χριστοδουλάκη

ypoyrgeio naftilias 96588Ο Υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Ζώης, συναντήθηκε σήμερα το πρωί με τον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Νίκο Χριστοδουλάκη

Ναυπηγήσεις: Στην Κίνα τα «βλέμματα» του ανταγωνισμού

naupigeio kinaΚαθώς ο ανταγωνισμός μεταξύ των ναυπηγικών μονάδων στην Ασία έχει κορυφωθεί οι τελευταίες εξελίξεις περί την Κινεζική οικονομία και οι ελιγμοί του Πεκίνου ως ήταν φυσικό βρέθηκαν υπό το μικροσκόπιο των ανταγωνιστικών μονάδων του ναυπηγικού κλάδου. Το γεγονός ότι η Κίνα έχει επιταχύνει ιδιαίτερα στον ναυπηγικό της κλάδο έχει οδηγήσει σε κούρσα εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης των ναυπηγικών μονάδων σε Ιαπωνία, Κορέα και όχι μόνο με τις ευρωπαϊκές μονάδες να παρακολουθούν εκ του μακρόθεν.

Μείωση 1,6% στην δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιούνιο

greek shipping 4973Μείωση 1,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) τον Ιούνιο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Ιουνίου 2014, έναντι μείωσης 2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2014 προς το 2013 και πλέον αριθμεί 1.846 πλοία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter