Οικονομική αιμορραγία από… κυβερνοεπιθέσεις
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2022 20:30
Φως στο κατ εκτίμηση συνολικό κόστος των κυβερνοεπιθέσεων από την καταβολή λύτρων στο ναυτιλιακό πεδίο έριξε μελέτη που υπολογίζει ότι έχουν καταβληθεί λύτρα ύψους 3,1 εκατομμυρίων δολαρίων κατά μέσο όρο σε επιθέσεις.
Στοιχεία για τις επισκευές πλοίων από την ΕΛΣΤΑΤ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2022 17:40
Στοιχεία δραστηριοτήτων της ελληνικής βιομηχανίας επισκευής πλοίων δημοσιοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ.
Αργούντα Εμπορικά Πλοία: Στοιχεία 2021
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2022 17:38
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει στοιχεία αναφορικά με τα αργούντα εμπορικά πλοία 100 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας) και άνω σε ελληνικούς λιμένες. Αναλυτικότερα:
Στοιχεία Ιανουαρίου για το εθνικό νηολόγιο δημοσιοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2022 16:17
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Ιανουάριο 2022.
ESG: Η διάθεση της ναυτιλίας να συμμορφωθεί είναι ισχυρότερη από την υποχρέωση συμμόρφωσης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2022 22:02
Η Slide2Open Communications, πιστή στο ετήσιο ραντεβού της με τον κόσμο της Ναυτιλίας, πραγματοποίησε το 5ο Συνέδριο Slide2Open Shipping Finance 2022.
Μ. Θάλασσα: «Εικόνα» των πλοίων ελληνικών και ελληνόκτητων συμφερόντων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2022 23:06
Νεότερα στοιχεία για τα πλοία ελληνικών και ελληνόκτητων συμφερόντων που βρίσκονται στην Μ. Θάλασσα έδωσε απόψε το ΥΝΝΠ. Σύμφωνα με τα στοιχεία:
Black Sea- blackout?
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2022 06:38
Εν μέσω της αύξησης των τιμών του πετρελαίου και των πρόσθετων ασφαλίστρων κινδύνου πολέμου που αγγίζουν τα 300.000 δολάρια για ορισμένα δεξαμενόπλοια που επιθυμούν να αναλάβουν ρωσικές επιχειρήσεις στη Μαύρη Θάλασσα, η συνεργασία με ρωσικές οντότητες έχει παγώσει για πολλές ναυτιλιακές εταιρείες παρά τις διεθνείς κυρώσεις που έχουν επιβληθεί μέχρι στιγμής αποφεύγοντας τους περιορισμούς στο θαλάσσιο εμπόριο.