Μεταξύ 15 Ιανουαρίου και 14 Οκτωβρίου 2025, οι κινεζικές λιμενικές αρχές θα επιθεωρούν τα σκάφη που επισκέπτονται για να διασφαλίσουν ότι το προσωπικό που συμμετέχει σε δραστηριότητες εισόδου σε κλειστούς χώρους κατανοεί τους σχετικούς κινδύνους και είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο και εξοπλισμένο για τον έλεγχό τους. Κατά τη διάρκεια της αυτής της περιόδου, οι Κινέζοι αξιωματικοί του κράτους λιμένα θα διεξάγουν ειδικές επιθεωρήσεις εισόδου κλειστού χώρου όταν βρίσκονται επί του σκάφους και οι ανταποκριτές αναφέρουν ότι οι επιθεωρητές θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα όπως:
Εκπαίδευση πληρώματος και ευαισθητοποίηση σχετικά με τους κινδύνους, συμπεριλαμβανομένου του προσδιορισμού όλων των θέσεων/χώρων επί του πλοίου στους οποίους θα μπορούσε να αναπτυχθεί επικίνδυνη ατμόσφαιρα.
Σύστημα άδειας εργασίας, συμπεριλαμβανομένων φραγμάτων και σημάνσεων για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης εισόδου.
Διαθεσιμότητα σχετικού και καλά διατηρημένου εξοπλισμού δοκιμών ατμόσφαιρας και διάσωσης, καθώς και εξοικείωση των πληρωμάτων με τον εξοπλισμό.
Διεξαγωγή ασκήσεων εισόδου κλειστού χώρου σύμφωνα με τον κανονισμό III/19.3.3 της SOLAS.
Ατυχήματα εισόδου σε κλειστό χώρο συμβαίνουν σε όλους τους τύπους σκαφών και αφορούν άτομα όλων των βαθμίδων. Φαίνεται ότι υπάρχουν ορισμένα επαναλαμβανόμενα μοτίβα στον τρόπο με τον οποίο αυτά τα ατυχήματα συνεχίζουν να συμβαίνουν με τον ίδιο τρόπο και στις ίδιες τοποθεσίες επί του πλοίου. Ωστόσο, τα βαθύτερα αίτια δεν είναι πάντα προφανή, καθώς ορισμένοι λειτουργικοί, εμπορικοί, τεχνικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες ενδέχεται να επηρεάσουν αυτούς τους τύπους ατυχημάτων. Από οργανωτική άποψη, η ειδική εκστρατεία είναι παρόμοια με την Εκστρατεία Συγκεντρωμένης Επιθεώρησης (CIC) που πραγματοποιείται ετησίως από ορισμένους οργανισμούς του Μνημονίου Συνεργασίας της PSC, αλλά η περίοδος επιθεώρησης αυτής της εκστρατείας είναι πολύ μεγαλύτερη από την PSC CIC. Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ειδικής εκστρατείας, θα διεξάγεται σε συνδυασμό με την καθημερινή εποπτεία και διαχείριση των ναυτιλιακών εταιρειών, τους ελέγχους συστημάτων διαχείρισης ασφάλειας, τις επιθεωρήσεις ασφάλειας πλοίων και την επιτόπια εποπτεία κ.λπ.