Δευ04212025

Last updateΔευ, 21 Απρ 2025 3pm

Συνάντηση Σκρέκα- Τίμερμανς για την ένταξη της Ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εκπομπών Ρύπων

0skrekas timermansΗ ενεργοποίηση του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών, το πλαίσιο για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών Ρύπων και η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού από χώρες που δεν επιβαρύνονται με την αγορά δικαιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα συζητήθηκαν στη συνάντηση που είχε χθες ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, με τον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδιο για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, Φρανς Τίμερμανς.

Στη Λισαβόνα για την «πράσινη συμφωνία»

rypoi naftilia 057288Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης μετέβη στη Λισαβώνα για να εκπροσωπήσει την Κύπρο στην Υπουργική Συνάντηση των κρατών μελών της ΕΕ για θέματα Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Πολιτικής.

Μελέτη για τα βιοκαύσιμα και τις προδιαγραφές τους- Στο επίκεντρο η FuelEU Maritime

0BunkeringΘέμα καθορισμού ενός υποχρεωτικού προτύπου καυσίμων αναφορικά με τα βιοκαύσιμα έφερε στο φώς μελέτη που ανατέθηκε από τις Ενώσεις Πλοιοκτητών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA) και το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS).

Σχεδόν «μηδενικές» η διαρροές πετρελαιοειδών το 2020

0ITOPF 2020 pp 696x392Σχεδόν μηδενικές είναι οι διαρροές πετρελαιοειδών από δεξαμενόπλοια το 2020 σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία που «κρατάει» το ITOPF.

Εφοδιαστική: «Πράσινη» πλατφόρμα λανσάρει η MAERSK-Φόρο στα καύσιμα προτείνει ο Soren Skou

0Emissions Dashboard Μια «πράσινη» πλατφόρμα λανσάρει η MAERSK στο πλαίσιο των προσπαθειών να βοηθήσει τους πελάτες της σε όλο το μήκος της εφοδιαστικής να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα.

Οικολογική καταστροφή στις ακτές της Σρι Λάνκα

0a 84Οικολογική καταστροφή στις ακτές της Σρι Λάνκα, καθώς το πλοίο μεταφοράς κοντέινερ MV X-Press Pearl κινδυνεύει να βυθιστεί έπειτα από πυρκαγιά που ξέσπασε σε αυτό και έκαιγε επί 13 ημέρες.

Νέες μειώσεις του CO2 αλλά…

co emissions 4324Οι κυβερνήσεις που εκπροσωπούνται στον ΙΜΟ συμφώνησαν προκαταρκτικά να αναγκάσουν τα πλοία να μειώσουν την ένταση του CO2 κατά 2% ετησίως μεταξύ του 2023 και του τέλους του 2026, αλλά δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν σε περαιτέρω μειώσεις έως το 2030.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ