Ανακύκλωση πλοίων: Επικύρωσε η Ινδία τη σύμβαση του Χονγκ Κονγκ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019 07:16
Η Ινδία επικύρωσε τη σύμβαση του Χονγκ Κονγκ του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για την ανακύκλωση των πλοίων, αποτελώντας την πρώτη χώρα με διαλυτήρια πλοίων που το κάνει και την φέρνει πιο κοντά στην κύρωση την εν λόγω σύμβαση.
Ενημερωτική πρωτοβουλία HELMEPA - Potentia
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019 11:47
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα 5 Σεμινάρια "Empowering the Seafarer: Learning & Developing Soft Skills" της εταιρείας Potentia, που η HELMEPA συμπεριέλαβε για πρώτη φορά στο ενημερωτικό της πρόγραμμα του 2019.
Μπαταρίες στα boxships…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019 16:52
Όλα στο τραπέζι των συζητήσεων για την μείωση των αέριων ρύπων.
Η Περιβαλλοντική Έκθεση της HELMEPA στη Σαλαμίνα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019 16:45
Η κινητή Έκθεση της HELMEPA με θέμα «Θαλάσσιο Περιβάλλον και Επιστήμες» φιλοξενήθηκε στην Αίθουσα «Δημήτρης Μπόγρης» του Δημαρχείου της Σαλαμίνας και λειτούργησε υπό την αιγίδα του Δήμου μεταξύ 8 και 14 Νοεμβρίου 2019.
Απαγόρευσε η Μαλαισία τα open loop scrubbers
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019 10:11
Και η Μαλαισία εντάχθηκε στην ομάδα των χωρών ανά τον κόσμο που απαγορεύουν στα χωρικά της ύδατα τα open loop scrubbers.
Πολικές ρότες: Νέες κατευθυντήριες γραμμές από ICS και OCIMF
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019 16:16
Νέες κατευθυντήριες γραμμές από ICS και OCIMF για τη συμπλήρωση του PWOM έχουν δοθεί οι οποίες και αφορούν στις ναυτιλιακές εταιρίες πλοία των οποίων διαπλέουν αρκτικές ρότες.
Greener Shipping Summit 2019: Τα επιθυμητά πρέπει και να είναι εφικτά για τη μείωση των αέριων ρύπων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019 13:23
Δεδομένου ότι η ναυτιλία στέκεται στο κατώφλι του 2020 και κινείται γρήγορα προς το 2023, το 2030 και μέχρι το 2050, είναι σαφές ότι υπάρχει μεγάλη ανησυχία για το πώς θα αντιμετωπιστεί η κατάσταση μετά την 1η Ιανουαρίου όταν τα όρια του ΙΜΟ τίθενται σε ισχύ.