Στα νησιά του Β. Αιγαίου «εξορμά» η HSW
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015 14:12
Το γεγονός ότι υφίσταται ενδιαφέρον από μεγάλο όμιλο ιταλικών συμφερόντων για την Hellenic Seaways (HSW), αποτελεί επισφράγιση της ορθότητας των προσπαθειών που καταβάλλει η διοίκηση της εταιρείας για την ανάπτυξη της στο χώρο της ακτοπλοΐας. Με το σχόλιο αυτό, απάντησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της HSW, Α. Αγαπητός, σε ερώτημα του TheSeaNation για τις πρόσφατες τοποθετήσεις Γκριμάλντι αναφορικά με την τύχη της εταιρείας, η οποία βρίσκεται σε μια νέα φάση ανάπτυξης.
Ειδικότερα ο κ. Αγαπητός είπε ότι εναπόκειται στην διάθεση των μετόχων να προβούν σε κινήσεις διευκρινίζοντας ότι δεν είναι στην λογική της διοίκησης να συνδιαλέγεται με τους μετόχους αλλά ο μόνος στόχος είναι να επιτυγχάνει θετικά αποτελέσματα προς όφελος του επιβατηγού κοινού και βέβαια των μετόχων της.
Η εταιρεία, είπε ο κ. Αγαπητός, κατόρθωσε να αναδιαρθρώσει τις δανειακές τις υποχρεώσεις με ορίζοντα το 2022 ενώ βρίσκεται σε ρότα βελτίωσης της κερδοφορίας.
Στο πλαίσιο των γενικότερων σχεδιασμών της η εταιρεία πρόκειται να αναπτύξει γραμμές που θα στηρίξουν τα νησιά του Β. αιγαίου με αφετήριους λιμένες την Καβάλα και της Θεσσαλονίκη.
Στοχεύουμε στην ανάπτυξη των νησιών αυτών, είπε, για να προσθέσει ότι από Καβάλα και Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με αυτά τα νησιά, κάτι το οποίο θα καλύψει πολύ σύντομα η εταιρεία, η οποία αύριο στη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. θα παρουσιάσει τα αιτήματα της για την υλοποίηση των νέων σχεδιασμών της.
Η εταιρεία στις γραμμές αυτές πρόκειται να δρομολογήσει ένα πλοίο επιβατηγό οχηματαγωγό το οποίο θα έχει υπηρεσιακή ταχύτητα 32 μιλίων με μεγάλη μεταφορική ικανότητα σε φορτηγά και οχήματα αλλά και ξενοδοχειακή υποστήριξη η οποία ταιριάζει απόλυτα στις γραμμές που θα καλύψει το πλοίο από Καβάλα και Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Β. Αιγαίου.
Η εταιρεία την επόμενη χρονιά θα βρεθεί με συν δυο ταχύπλοες μονάδες οι οποίες θα δρομολογηθούν για να καλύψουν τις ανάγκες σε προορισμούς που η εταιρεία έχει ανακοινώσει.
Όσον αφορά την περίπτωση του ανοίγματος γραμμής με το λιμάνι της Σμύρνης είπε ο κ. Αγαπητός ότι οι συνομιλίες πήγαν πολύ καλά, αλλά διαπιστώθηκαν δυσκολίες όσον αφορά την απόφαση από την τουρκική πλευρά για το άνοιγμα της γραμμής.
Υπάρχουν είπε διάφορα θέματα που πρέπει να διευθετηθούν μεταξύ των οποίων και κόστος εισόδου-εξόδου και παραμονής ενός πλοίου που υπό άλλες συνθήκες θα καλύπτει μια τακτική γραμμή.
Εμείς έτσι το βλέπουμε, ως τακτική γραμμή και για αυτό το λόγο εάν και εφόσον υλοποιηθούν οι σχεδιασμοί, θα πρέπει αυτή η γραμμή να είναι κατ' αναλογία των γραμμών που συνδέουν Ελλάδα με Ιταλία.