Ακτοπλοΐα: Ανακοινώθηκαν τα (προσωρινά) δρομολόγια των μεγάλων εταιρειών για το καλοκαίρι (η συνέχεια...)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 02 Φεβρουαρίου 2018 15:59
Του Φώτιου –Ευάγγελου Καρλή Δεν πέρασε μία εβδομάδα από το τελευταίο άρθρο του THESEANATION σχετικά με τον σχεδιασμό των ακτοπλοϊκών εταιρειών για τη θερινή περίοδο του 2018 και οι εξελίξεις τρέχουν.
Ο ιταλικός όμιλος βάζει φωτιά στο Αιγαίο εντείνοντας τον ανταγωνισμό σε Κυκλάδες και Κρήτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του THESEANATION η ΜΙΝΟΑΝ LINES, που ανήκει στον ιταλικό όμιλο GRIMALDI, έχει ζητήσει να δρομολογήσει το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ (πρώην AMSICORA και ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ) από 23/3/2018 στη γραμμή Πειραιάς –Σούδα –Ηράκλειο, με 3 δρομολόγια /εβδομαδιαίως, και 1 δρομολόγιο /εβδομάδα στη γραμμή Πειραιάς –Σούδα. Από το καλοκαίρι ζητείται να γίνει καθημερινό δρομολόγιο από Πειραά προς Σούδα. Το αίτημα αυτό συζητηθεί σ’ ένα από τα επόμενα Σ.Α.Σ.
Επίσης, οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ έχουν ζητήσει να δρομολογήσουν από φέτος 2 ταχύπλοα, το υπό αγορά Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ HIGHSPEED 7, από Ηράκλειο προς Θήρα –Ίο –Πάρο –Μύκονο, καθώς επίσης και άλλο ένα Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ πλοίο από Πειραιά προς Σύρο –Μύκονο –Νάξο .
Εκτός των ανωτέρω αιτημάτων, έχουν ζητήσει για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο, 1/11/2018 -31/10/2019, να δρομολογήσουν συνολικά 3-4 ταχύπλοα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία, δύο από Ηράκλειο και άλλα δύο από Πειραιά προς Κυκλάδες.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, τα Ε/Γ-Ο/Γ ΚΝΩΣΣΟΣ και ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ, στα πρωινά τους δρομολόγια από Πειραιά και Ηράκλειο θα προσεγγίζουν κάθε Πέμπτη και Κυριακή το λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο. Τα δύο πλοία θα ανταγωνίζονται ακόμα και τα ταχύπλοα της γραμμής, αφού θα συνδέουν τον Πειραιά με τη Μήλο σε μόλις 3 ώρες και 15 λεπτά, και τη Μήλο με το Ηράκλειο σε 4 ώρες.
Επιπρόσθετα, στις γραμμές της Αδριατικής, ο ιταλικός όμιλος θα διακόψει τη σύνδεση της Πάτρας με το Μπρίντεζι, αλλά ενισχύει με 3ο πλοίο και 2η καθημερινή αναχώρηση τη γραμμή Ηγουμενίτσα –Μπρίντεζι. Ο ιταλικός όμιλος θα συνδέει το λιμανι της Πάτρας με τον ιταλικό νότο μέσω του Μπάρι, όπου δραστηριοποιείται με 2 πλοία τύπου ΡΟ/ΡΟ, τα EUROCARGO PATRASSO και TRIESTE.
Από την άλλη πλευρά, η δρομολόγηση του Ε/Γ—Ο/Γ ΔΙΑΓΟΡΑΣ στην παλιά του γραμμή, στα Δωδεκάνησα, έχει ως αποτέλεσμα (σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα) να μετακινηθεί το Ε/Γ-Ο/Γ BLUE STAR PATMOS στη γραμμή Πειραιά –Σύρο –Πάρο –Νάξο –Ίο –Σαντορίνη με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 17:30 και το Ε/Γ-Ο/Γ BLUE STAR NAXOS να εξυπηρετεί την άγονη γραμμή των Αν. Κυκλάδων με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 06:45.
Τέλος, η SEA JETS, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, ανακοίνωσε την αγορά του Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ KALLI P (το οποίο είχε περάσει και από τη ΝΕΛ ως ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ), χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινώσει που θα δρομολογήσει το καράβι.