Παρ11012024

Last updateΠαρ, 01 Νοε 2024 6pm

"Aqua Blue": Η μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στο Αιγαίο

exoΤο φετινό καλοκαίρι μας επιφύλασσε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, την επαναλειτουργία της ξεχασμένης εδώ και χρόνια γραμμής από τη Θεσσαλονίκη προς τις Βόρειες Σποράδες, τις Κυκλάδες και την Κρήτη.

Το “Aqua Blue” της Sea Jets ξεκίνησε δρομολόγια στα τέλη Ιουνίου στο μακρύ δρομολόγιο που συνδέει την Κρήτη και την πρωτεύουσα της Μακεδονίας.

Μια μεγάλη πρόκληση για όλους

Η δρομολόγηση του «Aqua Blue” αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για όλους.

- Μια μεγάλη πρόκληση για την ίδια την εταιρεία, η οποία επένδυσε πολλά χρήματα σε ένα συμβατικό πλοίο που μπορεί να σταθεί επάξια σε πολλές γραμμές.

- Μια μεγάλη πρόκληση για το ίδιο το πλοίο που μετά από μια μακριά περίοδο αδράνειας επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο της ακτοπλοΐας

- Μια μεγάλη πρόκληση για τους πράκτορες, τους επιβάτες και τους οδηγούς που καλούνται να στηρίξουν το πλοίο. Όλοι γνώριζαν πόσο έλειπε ένα τέτοιο δρομολόγιο. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να το στηρίξουν και να συμβάλλουν στην καθιέρωσή του.

- Μια μεγάλη πρόκληση για τον καπετάν-Γεράσιμο Γιακουμίδη που επανέρχεται στην ακτοπλοΐα του Αιγαίου έπειτα από μακρά περίοδο απουσίας, καθώς για χρόνια υπηρέτησε στις Πλοηγικές Υπηρεσίες της Καβάλας και του Πειραιά.

- Μια μεγάλη πρόκληση για το πλήρωμα που θέλει να συμβάλει όσο περισσότερο γίνεται στην επιτυχία του πλοίου. Το συμβατικό πλοίο μπορεί να ταξιδεύει δώδεκα μήνες το χρόνο και με τον τρόπο αυτόν διευρύνονται σημαντικά οι πολύτιμες θέσεις εργασίας.

Το πλοίο

Το πλοίο βρίσκεται σήμερα σε εξαιρετική κατάσταση. Η Sea Jets δεν τσιγκουνεύτηκε τα χρήματα ώστε το πλοίο να ταξιδεύει σήμερα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Το «Aqua Blue” έχει γίνει αγνώριστο. Οι άνθρωποι της εταιρείας, ο καπετάν-Γιώργης ο Χλωρός, τα συνεργεία που δούλεψαν σκληρά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να πετύχουν ένα θαύμα...

Το παλιό «Τάλως»/“Ιεράπετρα Λ» της ΑΝΕΚ και της ΛΑΝΕ έγινε ένα άλλο πλοίο. Με εξαιρετικά φροντισμένους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, 370 κρεβάτια, μεγάλο γκαράζ, κουζίνα απαράμιλλη και πλήρωμα που σε σκλαβώνει με το χαμόγελο το πλοίο είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε κάθε πρόκληση.

Ένα πλοίο κοντά στα εκατόν σαράντα μέτρα μήκος, με βύθισμα κοντά στα έξι μέτρα, καλοτάξιδο, με μεγάλο γκαράζ που μπορεί να μεταφέρει κοντά στα 45 φορτηγά και 150 αυτοκίνητα, με 370 κρεβάτια, με ιδανικούς χώρους για να περάσεις το μακρύ ταξίδι.

Ένα ταξίδι που θυμίζει κρουαζιέρα, ένα πλοίο που προσφέρει ταξίδι κρουαζιέρας.

Η ιστορία του πλοίου

Το πλοίο ξεκίνησε δρομολόγια για την ΑΝΕΚ (Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης) το 1995 με το όνομα «Τάλως» στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Τεργέστη.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 θα περάσει στην πλοιοκτησία της ΛΑΝΕ Λασιθιώτικη Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία) έπειτα από ειδική συμφωνία με την ΑΝΕΚ.

Το πλοίο θα ονομαστεί «Ιεράπετρα Λ» και θα αποτελέσει για πολλά χρόνια ένα εξαιρετικό δίδυμο με τον «Βιτσέντζο Κορνάρο» στις γραμμές από Πειραιά για Μήλο-Άγιο Νικόλαο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο, από τη Ρόδο για Κω-Πάτμο-Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Αλεξανδρούπολη ή Καβάλα ή Θεσσαλονίκη.

Το 2010 θα ταξιδέψει για Πάτμο-Λειψούς-Λέρο-Κάλυμνο-Κω-Σύμη-Ρόδο.

Το 2011 θα ταξιδέψει για Άγιο Κήρυκο-Εύδηλο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ.

Το 2012 θα επιστρέψει για λίγο στην παλιά του γραμμή για Ρόδο μέσω Κάσου-Καρπάθου.

Στη συνέχεια θα ταξιδέψει σε γραμμές της Αδριατικής.

Αλησμόνητη θα μείνει η στιγμή της παραλαβής των Γάλλων υπηκόων στην φλεγόμενη Βυρηττό τον Ιούλιο του 2006.

H γραμμή

Η γραμμή από τη Θεσσαλονίκη για την Κρήτη, μέσω Βόρειων Σποράδων και Κυκλάδων, είναι μια γραμμή-κορμός που για χρόνια παρέμεινε λησμονημένη από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Πρωτοξεκίνησε με τον «Κύδωνα» της ΑΝΕΚ στις αρχές της δεκαετίας του ’80 που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από τα Χανιά προς τη Θεσσαλονίκη.

Το 1989 τη γραμμή ανέλαβε το «Άνεμος» της Nomicos Lines που κατάφερε κυριολεκτικά να απογειώσει τη γραμμή. Οι επιβάτες κρέμονταν κυριολεκτικά από τα ρέλια και τα οχήματα σχημάτιζαν ουρές για κάθε προορισμό. Το πλοίο έγραψε μεγάλη ιστορία στη γραμμή αυτή.

Μετά την Nomicos Lines τη γραμμή ανάλαβαν οι Μινωϊκές Γραμμές με το «King Minos” αρχικά και το «Δαίδαλος» στη συνέχεια.

Από το 1996 έως το 2005 οι Μινωϊκές Γραμμές πρόσφεραν υπέροχα ταξίδια με τα πλοία-κρουαζιερόπλοιά τους.

Στην γραμμή ταξίδεψαν ακόμα τα πλοία της GA Ferries, το «Μιλένα», το Νταλιάνα, το «Δημητρούλα».
Πολύς κόσμος ταξίδεψε με τα πλοία της γραμμής μέχρι το 2005-2006 όταν τα δρομολόγια σταμάτησαν.

Sea JetsΗ SEA JETS

H Sea Jets παραλαμβάνει τη σκυτάλη της γραμμής. Η εταιρεία αποφασίζει το μεγάλο βήμα, να αναστήσει μια λησμονημένη γραμμή.

Η εταιρεία με τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στον κόσμο αποφασίζει να μπει για τα καλά και στα συμβατικά.

Μετά το “Aqua Spirit” και το «Aqua Jewel” η εταιρεία δρομολογεί και τρίτο συμβατικό ακτοπλοϊκό πλοίο, το “Aqua Blue”.

Οι προκλήσεις είναι πολλές.

Τα ταχύπλοα ταξιδεύουν πέντε-έξι μήνες το χρόνο.

Τα συμβατικά ταξιδεύουν δώδεκα μήνες το χρόνο.

Οι επιλογές για τον επιβάτη αυξάνονται.

Οι θέσεις εργασίας για τους ναυτικούς αυξάνονται.

Ένα νέο μεγάλο λιμάνι αφετηρίας, η Θεσσαλονίκη.

Η πρωτεύουσα της Μακεδονίας, η πρωτεύουσα των Βαλκανίων.

Μέσω της Θεσσαλονίκης, οι χώρες των Βαλκανίων έρχονται πιο κοντά στις Βόρειες Σποράδες, τις Κυκλάδες και την Κρήτη.

Δεν είναι εύκολο ναπετύχει, χρειάζεται μεγάλη πίστη και θέληση.

Η φετινή δρομολόγηση του “Aqua Blue” είναι το μεγάλο στοίχημα για το αύριο.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ξαναμπαίνει στον ακτοπλοϊκό χάρτη.

Χρειάζεται χρόνος για να το μάθει ο κόσμος.

Χρειάζεται υπομονή για να στηθεί και πάλι η γραμμή από την αρχή.

Το λιμάνι μπορεί να αποκτήσει ξανά τη χαμένη του αίγλη.

Όποιος τολμά κερδίζει.

Όποιος μένει στα κεκτημένα αργά ή γρήγορα βλέπει τη δύναμή του να μειώνεται.

Καινούρια γραμμή, μεγάλο ρίσκο, καλές προοπτικές, υπομονή, δικαίωση.

Τα λιμάνια προσέγγισης

Το πλοίο ξεκινά κάθε κάθε Τρίτη και Παρασκευή στις 17:00 από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για Σκιάθο - Άνδρο (μόνο στο δρομολόγιο της Τρίτης) – Σύρο – Τήνο – Μύκονο – Πάρο – Νάξο – Σαντορίνη – Ηράκλειο.

Το πλοίο αναχωρεί από το λιμάνι του Ηρακλείου κάθε Τετάρτη και Σάββατο στις 21:00 για Σαντορίνη – Νάξο – Πάρο – Μύκονο – Τήνο –Σύρο – Άνδρο – Σκιάθο – Θεσσαλονίκη.

Κάθε Δευτέρα αναχωρεί στις 08:00 το πρωΐ για Σκιάθο-Σκόπελο (Αγνώντας)-Αλόννησο και επιστροφή την ίδια μέρα στη Θεσσαλονίκη.

Τι άλλο να ζητήσει κανείς....

Το μεγάλο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Κρήτη προσφέρει προσεγγίσεις:
- Στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη
- Στην καταπράσινη Σκιάθο
- Στην αρχόντισσα των Κυκλάδων, την Άνδρο
- Στην κοσμοπολίτικη Σύρο
- Στην Τήνο της Μεγαλόχαρης
- Στη Μύκονο της αξεπέραστης χάρης και φινέτσας
- Στην Πάρο που κρύβει χίλιες και μία εκπλήξεις
- Στην Νάξο με τη μοναδική ενδοχώρα, τους αρχαιολογικούς χώρους, τα ορεινά χωριά και τις παραλίες για κάθε γούστο
- Στην Σαντορίνη που αποτελεί προορισμό ζωής για κάθε άνθρωπο έστω και μια φορά στη διάρκεια της ζωής του
- Στο Ηράκλειο, πρωτεύουσα της Κρήτης, από τους κορυφαίους προορισμούς σε όλη τη Μεσόγειο

pliromaΤο πλήρωμα - Μια πραγματική Dream Team

Το πλήρωμα του πλοίου είναι ό,τι το καλύτερο υπήρχε.
Δύσκολη γραμμή, νέα γραμμή, εξαιρετικό πλήρωμα.
Μόνο με πολύ καλό πλήρωμα μπορείς να σταθείς σε μια γραμμή με τόσες πολλές προσεγγίσεις σε συνθήκες που συχνά δεν είναι εύκολες.

Έμπειροι ναυτικοί που έχουν φάει τη θάλασσα με το κουτάλι πλαισιωμένοι από νέους ικανότατους ναυτικούς.

Καπετάνιος είναι ο καπετάν-Γεράσιμος Γιακουμίδης με ένα βιογραφικό αξεπέραστο.

Ύπαρχος ο καπετάν-Αλέξανδρος Κοκκόλης, εγγύηση για το καλύτερο δυνατό.

Α’ Μηχανικός ο μαστρο-Απόστολος Βατζάκας από τη Μυτιλήνη με μια πολύ μεγάλη πορεία στα πλοία της ακτοπλοΐας μας.

Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος ο Δημήτρης Καρύδης από τους Φούρνους της Ικαρίας κουβαλά την πείρα και τη γνώση μιας μεγάλης θαλάσσιας υπηρεσίας.

Προϊστάμενος Οικονομικών ο Νίκος Σαριδάκης από το Ηράκλειο με μια πολύ μεγάλη θητεία στα πλοία της ακτοπλοΐας μας.

Λοστρόμος ο Νικήτας ο Δεσποτίδης από την Αμοργό, μεγάλη μορφή της κουβέρτας.

Από τον πλοίαρχο μέχρι το τζόβενο είναι όλοι ένας και ένας.

Με χαμόγελο, με καλή διάθεση, με ζεστασιά/

Η Sea Jets τον επιβάτη τον σέβεται και τον βλέπει σαν οντότητα.

Έμπειροι ναυτικοί και ανθρώπινη γραμμή από τον πλοιοκτήτη.

Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας του πλοίου

Η μεγάλη επιστροφή του καπετάν-Γεράσιμου Γιακουμίδη

O Καπετάν-Γεράσιμος Γιακουμίδης, από την ΕΛΜΕΣ και το "Neptunia" βρέθηκε στα αρχοντοβάπορα του Βεντούρη.

Στην ακτοπλοΐα ήρθε το 1986.

Ταξίδεψε αρμονικά με το "Γεώργιος Εξπρές" στην καλύτερη ίσως εποχή του πλοίου για Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα και περιστασιακά και για Δυτικές Κυκλάδες.

Το 1987 ανέλαβε τη μετασκευή του πρώτου "Απόλλωνα".

Το "Senlac" υπό την επίβλεψή του μετασκευάστηκε σε "Απόλλων Εξπρές".

Το πρώτο ακτοπλοϊκό-κρουαζιερόπλοιο.

Ένα πραγματικό cruise ferry για Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα και Σύρα.

Όταν ο καπετάν-Σπύρος Θηραίος ανέλαβε το "Απόλλων Εξπρές" ο ίδιος βρέθηκε στη γέφυρα του "Παναγία Τήνου".

Και το 1992 θα αναλάβει τη μετασκευή του "Horsa", της όμορφης "Πηνελόπης Α" του Μίμη του Αγούδημου.

Μέχρι το 1995 η Ραφήνα και τα λιμάνια της γραμμής Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου έζησαν τις απίστευτες μανούβρες, αλλά και τις απίστευτες κόντρες με τον καπετάν-Κώστα Τζώρτζη.
Και κάπου στα 1995 έφτασε η στιγμή να πει ο καπετάν-Γεράσιμος Γιακουμίδης "Αντίο, Ραφήνα" .

Ο γνωστός σε όλους με το προσωνύμιο "Τζέρρυ" αποχαιρέτησε τη Ραφήνα, την "Πηνελόπη Α" και την ελληνική ακτοπλοΐα για να αναλάβει πλοηγός στην Καβάλα.

Για 3,5 χρόνια υπηρέτησε στην πλοηγική υπηρεσία της Καβάλας.

Και μετά το διάστημα αυτό ανέλαβε υπηρεσία στην πλοηγική υπηρεσία του Πειραιά, στην οποία παρέμεινε για 17 χρόνια.

Η επιστροφή τους στις γέφυρες έγινε με τα πλοία της Salamis Lines, το "Αlios" και το "Alexo".

Το καλοκαίρι του 2018 έχει αναλάβει καπετάνιος στο "Aqua Blue" της Sea Jets στο μακρύ ταξίδι από Θεσσαλονίκη έως Κρήτη.

Λιμάνια δύσκολα, προσεγγίσεις πολλές.

Καπετάνιος και πλοηγός μαζί....Καπετάνιος

Καπετάν-Αλέξανδρος Κοκκόλης

Ο ύπαρχος του πλοίου, ο καπετάν-Αλέξανδρος Κοκκόλης ήρθε στην εταιρεία από την Blue Star Ferries.

Ξεκίνησε την καριέρα του από τα ξυλάδικα της “SHELMAN”, όπου έφτασε μέχρι γραμματικός.

Στην ακτοπλοΐα ήρθε στο “Ionian King” του Μίμη του Αγούδημου.

Στη συνέχεια ταξίδεψε με το “Blue Star 2” για πέντε χρόνια.

Και στην πορεία πήγε στο «Blue Star 1” με το οποίο ταξίδεψε μέχρι το 2017.

Ο ρόλος του υπάρχου είναι κομβικός σε ένα πλοίο της ακτοπλοΐας.

Ο καπετάν-Αλέξανδρος Κοκκόλης είναι αεικίνητος και δεν σταματά ούτε στιγμή να τρέχει πάνω στο πλοίο.

Αξιωματικοί της Γέφυρας

Οι υπόλοιποι αξιωματικοί της γέφυρας είναι:
- Ο υπολοίαρχος καπετάν-Γιάννης Φυρογένης
- Ο ανθυποπλοίαρχος καπετάν-Δημήτρης Καραβάς
- Η ανθυποπλοίαρχος καπετανισσα-Ζωή Ρέππα
- Η δόκιμος Μαρίνα Φαφούτη

Μαστρο-Απόστολος Βατζάκας

Ο μαστρο-Απόστολος Βατζάκας είναι και αυτός Μηχανικός με τεράστια εμπειρία και ένα πολύ πλούσιο βιογραφικό.

Ξεκίνησε δόκιμος από την ανδριώτικη ORION όπου έφτασε μέχρι Δεύτερος Μηχανικός.

Έχει περάσει μέχρι το 1991 από το «Νάξος» της Ναξιακής, τον «Ίκαρο» της ΑΝΤΕΣΙ, τα πλοία «Vergina Sky» και «Μαρία Κοσμάς» των Κοσμά-Καραφωτιά-Καραηλία, τον «Αλκαίο» της ΝΕΛ, το «Ανεμόεσσα» του Μιχαηλίδη.

Στη συνέχεια πήγε στα γκαζάδικα του Μελισσανίδη και στον Αγούδημο.

Έπιασε στο Δημητρούλα, στο Νικόλας (όταν ταξίδευε στην Αίγυπτο), στο Δημητρούλα, στο Ρομίλντα μέχρι που έδεσε.

Στη ΝΕΛ έπιασε στον Θεόφιλο, στο «Μύκονος», στον «Ιππότη», στο «Aqua Maria”.

Μετά πήγε στο «Μυρτιδιώτισσα» καπετάνιο τον καπετάν-Δημήτρη Συνοδινό, στο «Αqua Jewel” της Sea Jets

To πλοίο διαθέτει δύο μηχανές PIELSTICK ισχύος 10400 PS, τρεις ηλεκτρομηχανές DAIHATSU 1000 άλογα η κάθε μία και το Bow 800 KW.

Δημήτρης 20Δημήτρης Καρύδης, Αρχιθαλαμηπόλος Από τους Φούρνους της Ικαρίας

Ξεκίνησε από το «Νήσος Ρόδος» του Κυρτάτα.

Το 1998 πήγε στο «Ναϊάς Εξπρές» σαν θαλαμηπόλος με τον καπετάν-Αντώνη τον Βάβαλο και τον Στέλιο τον Πασσάκο προϊστάμενο.

Το 1999 θα βρεθεί στο «Σαπφώ» της ΝΕΛ με το οποίο θα ταξιδέψει για δύο χρόνια. Ήταν μέσα στο πλοίο στο τελευταίο του δρομολόγιο.

Από το 2002 έως το 2008 έκανε στο «Θεόφιλος» όπου έφτασε υπο-μαιτρ (hypo-maitre).

Μετά πήγε στο «Λατώ” και αργότερα ξαναγύρισε στη ΝΕΛ και στο «Μυτιλήνη».

Έπιασε για πρώτη φορά προϊστάμενος στο «Παναγία Θαλασσινή» σε δρομολόγια Λαύριο για Μεστά-Ψαρά-Λήμνο και από Λήμνο-Βόλο και Βόρειες Σποράδες.

Μετά πήγε στο «Aqua Maria”, στο «European Express» και στο «Μυτιλήνη». Με το «Μυτιλήνη» μου δόθηκε η ευκαιρία να πηγαίνω στο νησί μου ως ναυτικός, στους Φούρνους της Ικαρίας.

Όλα αυτά μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015.

Μετά με φώναξαν από την Sea Jets και πρωτοπήγα στο Aqua Spirit.

Το τελευταίο ταξίδι του πλοίου πριν παραδοθεί ήταν πολύ συγκινητικό.

Μετά πήγα στο «Aqua Jewel» μέχρι να φύγει για τις Αζόρες.

Μας είπε για το “Aqua Blue”Q

«Eίναι πολύ ωραίο βαπόρι. Έχει πέσει πολύ δουλειά στο καράβι. Έχει πρωτόκολλο 950 άτομα.

Οι καμπίνες του είναι 115 και τα κρεβάτια του 370, όλα είναι ανοιχτά στο πλάνο των πρακτορείων.

Έχει εννέα LUX καμπίνες, πραγματικά εξαιρετικές.

Έχει αρκετές τετράκλινες και τρίκλινες εσωτερικές και εξωτερικές καμπίνες.

Τα σαλόνια είναι τρία πολυτελή και άνετα.

Το κεντρικό, η DISCO και το σαλόνι «AQUA»

barΣτο πλοίο δουλεύουν τρία μπαρ.

Έχει 330 θέσεις αεροπορικού τύπου.

Πασχίζουμε να εξυπηρετήσουμε όσο καλύτερα γίνεται τον επιβάτη. Ο καλύτερος επιβάτης είναι ο ικανοποιημένος επιβάτης, αυτός που νιώθει πως τον εξυπηρετείς όσο καλύτερα μπορείς».

Νίκος Σαριδάκης, Προϊστάμενος Οικονομικών

Ξεκίνησε ως ασυρματιστής και τελείωσε τη σχολή του Ηρακλείου.
Ως ασυρματιστής έκανε σε γκαζάδικα και έφτασε μέχρι του Β’ Ασυρματιστή.

To 1988 ξεκίνησε με το «Όμηρος» και το «Άγιος Ραφαήλ».

Μετά έπιασε στο «Ρομίλντα» του καπετάν- Μάκη του Αγούδημου σε δρομολόγιο από Αλεξανδρούπολη για Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Σάμο-Πάτμο-Κω-Ρόδο και στο «Νταλιάνα» σε δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Κρήτη.

Το 1999 έκανε στο «Ιεράπετρα Λ» της ΛΑΝΕ, στο ίδιο πλοίο που ταξιδεύει και σήμερα.
Μετά πήγε στις Μινωϊκές Γραμμές, στο “King Minos”, και στο «Κάντια» της ΑΝΕΚ μέχρι να παραδοθεί.

Και μετά πήγε στο Πρέβελη.

Από το 2006—2015 έκανε στη ΝΕΛ

Με όλα σχεδόν τα πλοία της ΝΕΛ και τους «Κεντέρηδες» που τότε έκαναν τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια.

Το πλοίο έχει πολύ καλή μεταφορική ικανότητα, καθώς μπορεί να πάρει μέχρι 45 φορτηγά και 150 αυτοκίνητα.

DSC 0267Για τη γραμμή του πλοίου μας τόνισε πως:

«Η γραμμή χρειάζεται υπομονή».

Η επαναλειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκης-Βόρειων Σποράδων-Κυκλάδων-Κρήτης είναι ένα δύσκολο εγχείρημα.

Μετά από 13 χρόνια που πέρασαν από τη διακοπή της γραμμής χρειάζεται χρόνος για να ξαναστηθεί η γραμμή.

Πρέπει να ενημερωθεί ο κόσμος.

Το εγχείρημα έχει όλες τις προϋποθέσεις να πάει πολύ καλά.

Έχουμε καλή επαφή με τον επιβάτη.

Θέλουμε ο επιβάτης να φεύγει ευχαριστημένος.

Η εταιρεία είναι πολύ καλή. Προσφέρει πολλές θέσεις εργασίας.

Απασχολεί πολλούς ναυτικούς και αρκετούς από αυτούς τους απασχολεί και το χειμώνα στις επισκευές.

Η Sea Jets τον επιβάτη τον σέβεται.Τον βλέπει σαν οντότητα.

Τα βαπόρια τα κάνουν οι ναυτικοί.

Καλοί ναυτικοί και ανθρώπινη γραμμή από τον πλοιοκτήτη είναι το μυστικό της επιτυχίας. Από τις 20 Ιουλίου και μετά θα δουλέψει πολύ καλά το πλοίο.

Η Θεσσαλονίκη θα δουλέψει πολύ για Σκιάθο και Κυκλάδες.

Η Θεσσαλονίκη θα στηρίξει το καράβι.

Και το καράβι και η εταιρεία του θα στηρίξουν τη Θεσσαλονίκη.

resΤο βαπόρι θα δουλέψει καλά και μεταξύ των νησιών.

Είναι ένα δρομολόγιο που μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς επιβάτες».

Νικήτας Δεσποτίδης, ο λοστρόμος του πλοίου

Ξεκίνησε να ταξιδεύει το 1986.

Κατάγεται από τα Θολάρια της Αμοργού.

Έχει κάνει με το «Νηρεύς», το «Ηγουμενίτσα Εξπρές», το «Εξπρές Ολυμπία», το «Παναγία Εκατονταπυλιανή», το «Κίμωλος», το «Μήλος Εξπρές», το «Πήγασος»,το «Νήσος Κύπρος», το «Σαλαμίς Σταρ», το «Σαλαμίς Ίον» και μετά σε ποντοπόρα και ναυαγοσωστικά.

Ένα φυλλάδιο γεμάτο εμπειρίες, το «άλαφα και το ωμέγα» για ένα λοστρόμο.

 

 

Αντώνης Λαζαρής, Φώτης Καρλής

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter