Παρ11012024

Last updateΠαρ, 01 Νοε 2024 6pm

Ταχύπλοα, Ραφήνα και Ρέθυμνο κεντρίζουν το ενδιαφέρον

0επιβατες

του Φώτη Καρλή

Ανατροπές φέρνουν τα αποτελέσματα του χθεσινού Σ.Α.Σ. στον ακτοπλοϊκό χάρτη του φετινού καλοκαιριού. Σύμφωνα με πληροφορίες του THESEANATION, φαίνεται να γίνονται δεκτά, με μικρές διαφοροποιήσεις, τα περισσότερα από τα αιτήματα που συζητήθηκαν χθες στο ΥΕΝ.
Από αυτά ξεχωρίζουν τα εξής:
- Η θετική απάντηση στη δρομολόγηση του ταχυπλόου Ε/Γ-Ο/Γ HELLENIC HIGHSPEED από την FAST FERRIES, στη θέση του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π., στη γραμμή Ραφήνα -Τήνο -Μύκονο -Νάξο. Θα πρέπει να σημειωθεί πως το πλοίο θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο ως ταχύπλοο και όχι ως συμβατικό. Ενώ είναι η πρώτη φορά που η οικογένεια Παναγιωτάκη δραστηριοποιείται με ταχύπλοο.
- Μετά την παραπάνω ναύλωση, η HELLENIC SEAWAYS θα δραστηριοποιηθεί στο Αιγαίο με ένα ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ, το HIGHSPEED 4. Επίσης, η εταιρεία (μέλος της ATTICA GROUP) θα δρομολογήσει στο Σαρωνικό, αντί για τις Κυκλάδες, το αμιγώς Ε/Γ ταχύπλοο, FLYING CAT 4, ενώ το αδερφό πλοίο θα παραμείνει εκτός δρομολογίων, ως αμοιβό πλοίο.
- Η θετική απάντηση στη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΟΛΥΜΠΟΣ (πρώην ΕΛΛΗ Τ.), της εταιρείας SEA SPEED FERRIES στις γραμμές Πειραιά -Μήλο -Σαντορίνη -Ρέθυμνο και Πειραιά -Σαντορίνη -Ρέθυμνο, με 4 βραδινές αναχωρήσεις, συνολικά. Το πλοίο είχε ξαναδρομολογηθεί στη γραμμή το καλοκαίρι του 2012, για λογαριασμό της CRETAN LINES.
- Η αποδοχή του αιτήματος για δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ AQUA BLUE της SEA JETS, από Ραφήνα προς Άνδρο -Τήνο -Μύκονο -Ικαρία (Εύδηλο και Άγιο Κύρηκο) -Καρλόβασι, με αναχώρηση από τη Ραφήνα στις 16:30. Επίσης στη Ραφήνα θα δρομολογηθούν για πρώτη φορά το ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ POWER JET προς Τήνο -Μύκονο -Πάρο -Νάξο (Πρωινή αναχώρηση), και το ταχύπλοο Ε/Γ SIFNOS JET από Ραφήνα προς Τήνο-Μύκονο -Πάρο -Ίο -Θήρα (πρωινή αναχώρηση). Απογευματινή αναχώρηση θα έχει και το ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ ANDROS JET στη γραμμή Ραφήνα -Άνδρο -Τήνο -Μύκονο -Πάρο -Νάξο.
Επίσης, το νεοαποκτηθέν και γρηγορότερο Ε/Γ-ΟΓ πλοίο στον κόσμο, WORLD CHAMPION JET, θα πραγματοποιεί και απογευματινή αναχώρηση (εκτός της πρωινής προς Σύρο-Μύκονο-Νάξο-Μύκονο) από Πειραιά προς Πάρο -Νάξο κατά τον Ιούλιο και Αύγουστο.
Η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει το στόλο της, καθώς ήδη έχει προχωρήσει τις διαδικασίες ενσωμάτωσης στο στόλο της του συμβατικού Ε/Γ-Ο/Γ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ, ενώ βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την απόκτηση μικρού ταχύπλοου Ε/Γ πλοίου από την Ασία.

1ο Σχόλιο: Μπορούμε να πούμε πως τα ταχύπλοα φαίνεται να παραμένουν ανταγωνιστικά προς τα συμβατικά πλοία, καθώς η τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών είναι προσιτή σε σχέση με το χρόνο ταξιδίου, αλλά και την τιμή του εισιτηρίου των συμβατικών πλοίων.
2ο Σχόλιο: Αναμένεται αύξηση της εμπορικής κίνησης για το φετινό καλοκαίρι, αλλά ερωτηματικό αποτελεί αν αυτή η κίνηση μπορεί να καλύψει όλη αυτή την προσφερόμενη χωρητικότητα.
3ο Σχόλιο: Ο ανταγωνισμός των εταιρειών εντείνεται και οι εταιρείες επενδύουν σε ταχύπλοα, τα οποία όμως επηρεάζονται περισσότερο από τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων.
Το επόμενο διάστημα θα μας δοθεί η ευκαιρία να αναλύσουμε πως διαμορφώνεται η εκάστοτε υπο-αγορά του Αιγαίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter