Στραβά αρμενίζουμε στο... yachting
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 08 Μαΐου 2016 11:29
«Πικρές αλήθειες» για το θαλάσσιο τουρισμό και κυρίως για το yachting ακούστηκαν για μία ακόμη φορά στο περιθώριο της παρουσίασης του το 15ο East Med Yacht Show, που θα διεξαχθεί από τις 13 έως τις 18 Μαΐου 2016 στη Μαρίνα Ζέας στον Πειραιά. Η αναφορά του γ.γ. Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρ. Λαμπρίδη, ότι το yachting, είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδος για την ελληνική οικονομία, αλλά υποτιμημένος καταγράφει για πρώτη φορά τον προβληματισμό της πολιτείας για τον τομέα που αντιμετωπίζει πληθώρα προβλημάτων επισημασμένων αλλά άλυτων την τελευταία δεκαετία και πλέον.
Σύμφωνα με τον κ. Λαμπρίδη ο συγκεκριμένος τομέας του θαλάσσιου τουρισμού «στον δημόσιο λόγο δεν παίρνει τον χώρο που του αναλογεί ενώ προσφέρει πολλά, και σε όρους απασχόλησης και σε όρους πόρων για το ελληνικό δημόσιο και έσοδα για τον προϋπολογισμό και μια σειρά από πράγματα τα οποία δεν τα έχουμε υπολογίσει και δυστυχώς δεν τα προβάλλουμε όσο πρέπει».
Μιλώντας ο Γ. Κολλίντζας- Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Μεσιτών και Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών μεταξύ άλλων σημείωσε ότι για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος τόνισε ότι η πολιτεία θα πρέπει να ρίξει το ανάλογο βάρος στην προώθηση και την ανάδειξη του θαλασσίου τουρισμού και ότι χρειάζεται να γίνει στοχευμένη διαφήμιση και η πολιτεία να επαναφέρει το αίσθημα ασφαλείας των επισκεπτών του θαλάσσιου Τουρισμού στην Ελλάδα.
Μάλιστα τόνισε χαρακτηριστικά πως «το ελληνικό σκάφος θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό, το κόστος λειτουργιάς του σκάφους δεν θα πρέπει να ξεπερνά αυτό των ανταγωνιστών μας (Τουρκία, Κροατία , Μαυροβούνιο κτλ), η παροχή υπηρεσιών θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να αναδεικνύεται η ποιότητα του Ελληνικού σκάφους.»
Να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ Α. Στελλιάτος έχει κατ επανάληψη θέσει τα θέματα που απασχολούν τον τομέα και ειδικότερα τα θέματα που οδηγούν σε μαζική «μετανάστευση» ελληνόκτητα επαγγελματικά τουριστικά σκάφη αλλά και τις στρεβλώσεις που παρατηρούνται στον ανταγωνισμό σε Αιγαίο, Ιόνιο και Αδριατική.