“Ασιατικά φτερά” στηρίζουν την… ελληνική κρουαζιέρα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 05 Μαρτίου 2017 12:58
Ορατό είναι το ενδεχόμενο το «άνοιγμα» που ξεκίνησε προ διετίας στις Ασιατικές αγορές από τον τομέα της κρουαζιέρας να αποδώσει και να φέρει τους «πολυπόθητους» επιβάτες στο Αιγαίο με την συνεισφορά Ασιατικών αεροπορικών εταιριών.
Η κίνηση του low cost αερομεταφορέα του ομίλου Singapore Airlines, Scoot, όπου φέτος το καλοκαίρι ξεκινάει πτήσεις από Σιγκαπούρη με προορισμό την Αθήνα, και θα είναι το μακρινότερο απευθείας δρομολόγιο του, μόνο απαρατήρητη δεν μπορεί να μείνει ενώ την ίδια ώρα συγκλίνουσες είναι και οι πληροφορίες για την ένταση των δρομολογίων προσεχώς της Air China με στόχο μεταξύ των άλλων και τη στήριξη των σχεδίων της COSCO νε μετατρέψει τον Πειραιά σε hub port για την κρουαζιέρα. Να σημειωθεί ότι οι σχεδιασμοί αλλά και οι προθέσεις της εν λόγω αεροπορικής εταιρίας είχαν γίνει λίγο ως πολύ γνωστοί από αναφορές διπλωματικών πηγών στις αρχές του περασμένου έτους. Ωστόσο το «κλειδί» στην υπόθεση της ανάπτυξης του Πειραιά σε hub port για την κρουαζιέρα εξακολουθεί να «κρατά πεισματικά» το «ζήτημα» της μετάβασης από και προς τον Πειραιά από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος των επιβατών που θα έρχονται από ασιατικούς προορισμούς και την Κίνα για να επιβιβαστούν στα κρουαζιερόπλοια στον Πειραιά. Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων σε θέματα μεταφορών πέραν της λύσης μεγάλου αριθμού μισθωμένων τουριστικών λεωφορείων προβάλει και η λύσης αξιοποίησης του προαστιακού τα δρομολόγια του οποίου από και προς Πειραιά θα βελτιωθούν εντός του καλοκαιριού. Και μάλιστα, όπως επισημαίνουν λύση μπορεί να υπάρξει μεταξύ άλλων , με «ειδικές» αμαξοστοιχίες όπως ακριβώς συμβαίνει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν αξιοποιήσει τις συνδυασμένες μεταφορές για την κρουαζιέρα εμπλέκοντας τον σιδηρόδρομο. Όπως και να έχουν τα σενάρια η δεδηλωμένη πρόθεση της COSCO να εξελίξει τον Πειραιά σε hub port για την κρουαζιέρα δημιουργεί νέα δυναμική στον τομέα του οποίου οι ορίζοντες προς ώρα δεν είναι ανέφελοι λόγω του ρευστού των πολιτικο-οικονομικών και άλλων καταστάσεων στο πέταλο της Ανατολικής Μεσόγειου αλλά και του Αιγαίου. Δυναμική που φαίνεται να υποστηρίζεται και αεροπορικά.