Κρουαζιέρα: Στο «μικροσκόπιο» τα 3C
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017 19:32
Ενδιαφέροντα είναι τα πρώτα στοιχεία που καταγράφονται στις συζητήσεις για την παγκόσμια κρουαζιέρα που διεξάγονται στο Μαϊάμι καθώς φαίνεται ότι τα 3 C (Caribbean, Capacity και China) αποτελούν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Όσον αφορά στην Καραϊβική η «υπόθεση» της Κούβας εμφανίζει ανοδικές τάσεις αλλά εξακολουθεί να είναι προς διερεύνηση το "Trump effect" στον τομέα της κρουαζιέρας ενώ το θέμα της διασφάλισης καλύτερης πληρότητας στα κρουαζιερόπλοια φαίνεται ότι θα αποτελέσει αντικείμενο μιας ιδιαίτερης συζήτησης κυρίως για Ευρωπαϊκούς προορισμούς καθώς συντρέχουν λόγοι που επηρεάζουν το κοινό της κρουαζιέρας.
Οι εξελίξεις στο ανατολικό πέταλο της Μεσογείου και στην αντίπερα του Αιγαίου Τουρκία φαίνεται πως έχει «τραυματίσει» τον τομέα ο οποίος όμως από την αρχή της κρίσης έσπευσε και, κατανάλωσε σύμφωνα με κάποιες απόψεις, προορισμούς της δυτικής Μεσογείου.
Το τρίτο κατά σειρά C που βεβαίως αναφέρεται στην Κίνα αποτελεί επίσης ενδιαφέρον πεδίο καθώς η οικονομική ανάπτυξη που σημειώνεται παρέχει πλέον την δυνατότητα σε μεγάλες μάζες του πληθυσμού να «δοκιμάσουν» τον συγκεκριμένο τύπο διακοπών.
Άλλωστε ήδη μεγάλες εταιρίες έχουν αρχίσει να βολιδοσκοπούν την συγκεκριμένη αγορά για να αποτυπώσουν τα πεδία ενδιαφέροντος σε πρώτη φάση σε ασιατικούς προορισμούς και δευτερευόντως σε ευρω-μεσογειακούς προορισμούς.
Πρόσφατα η Norwegian Cruise Line «ανέβασε» στην κινεζική τηλεόραση σποτάκια που τη διαφημίζουν απευθυνόμενη στο κομμάτι του Κινεζικού πληθυσμού που εκτιμά ότι θα επιδείξει ενδιαφέρον.
Στο σημείο αυτό αξίζει να υπενθυμιστεί ότι από τριετίας και πλέον σε συζητήσεις που είχαν γίνει αναφορικά με τις ροπές της παγκόσμιας κρουαζιέρας έλληνες εμπειρογνώμονες είχαν επισημάνει την αναγκαιότητα άμεσα έναρξης διαφημιστικών καμπανιών στη συγκεκριμένη αγορά με στόχο την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος και για ελληνικούς προορισμούς.
Όπως αποκάλυψε το “theseanation” ο Πειραιάς είναι η πρώτη φορά που θα έχει να παρουσιάσει συγκεκριμένους σχεδιασμούς στα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιριών που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων καθώς η COSCO στοχεύει, μεταξύ των άλλων δραστηριοτήτων του λιμένα, να αναπτύξει hub δραστηριότητες στο cruise terminal. Πέραν του γεγονότος ότι οι σχεδιασμοί είναι συγκεκριμένοι συγκυριακά η COSCO έχει «αρωγό» στα σχέδιά της και την αεροπορική υποστήριξη από τις Κινεζικές και Σιγκαπουριανές αερογραμμές που από το καλοκαίρι θα πυκνώσουν τα δρομολόγιά τους προς Ελλάδα.