Κρουαζιέρα: “Παλεύουν” με τις ιστορικές ομορφιές... στο νότο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 11 Ιουλίου 2017 19:51
Αισιοδοξία στο Βορρά, χαρές στην Δυτική Μεσόγειο, κατήφεια και προβληματισμός στην Ανατολική Μεσόγειο. Κάπως έτσι «απεικονίζουν» αναλυτές του τομέα της κρουαζιέρας την καθ' όλα γνωστή και ευκρινώς σχηματοποιημένη εικόνα των τάσεων στην Ευρωπαϊκή κρουαζιέρα.
Από την περσινή περίοδο, όπου οι ενδείξεις για το ανατολικό πέταλο της Μεσογείου και μετά το πραξικόπημα της Τουρκίας λιμάνια ένθεν κακείθεν της Αδριατικής προσέθεσαν στα «υπέρ» των προσεγγίσεών τους στοιχεία από την ιστορία τους αλλά και τα συναφή με αυτή αξιοθέατα.
Το γεγονός δεν είχε περάσει, αξίζει να υπενθυμιστεί, απαρατήρητο από υψηλόβαθμα στελέχη της Τουρκίας του τομέα του θαλάσσιου τουρισμού τα οποία μάλιστα στην διοργάνωση του Posidonia Sea Tourism Forum, είχαν μεταξύ των άλλων προτείνει και τη συγκρότηση ενός «ελληνο-τουρκικού μετώπου» για την προώθηση προορισμών ένθεν κακείθεν του Αιγαίου υπό την προϋπόθεση της δρομολόγησης εκστρατείας «απεμπλοκής» της εικόνας του Αιγαίου από την συνολική εικόνα της ανατολικής Μεσογείου.
Τα μηνύματα πάντως που «καταπλέουν» στους αρμοδίους» για την κρουαζιέρα την προσεχή διετία στην ευρύτερη περιοχή θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν «συγκρατημένα αισιόδοξα» όχι για την επαύξηση των διακινούμενων επιβατών αλλά για την διατήρηση της υφιστάμενης κατάστασης.
Ωστόσο για την «ελληνική πραγματικότητα» το μόνο «αισιόδοξο σενάριο» που παραμένει «ζέον» αφορά στην από τα τέλη του καλοκαιριού απευθείας αεροπορικές συνδέσεις με Κινεζικές πόλεις με το Ελ. Βενιζέλος και την κατεύθυνση μερίδας των επιβατών προς τον τομέα της κρουαζιέρας.
Να σημειωθεί τέλος ότι λιμάνια της Β. Ευρώπης αλλά και της Βρετανίας, που μέχρι σήμερα ήταν γνωστά για την δεινότητά τους στο εμπορικό κομμάτι, εσχάτως έχουν «εστιάσει» στο Κινεζικό επιβατικό κοινό και όχι μόνο στοχεύοντας στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας σε προορισμούς της Β. Θάλασσας και Βαλτικής αλλά και σε Αρκτικές ρότες.