Κρουαζιέρα: Μαθηματικές ασκήσεις και ... passenger capacity
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 01 Αυγούστου 2017 23:00
Με 40% του passenger capacity οι μεγάλες εταιρίες της κρουαζιέρας φέτος σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, πόσο τοις εκατό (%) του χρόνου; Το ερώτημα φαίνεται να «πιλατεύει» μερίδα αναλυτών του τομέα της κρουαζιέρας που έχουν εστιάσει στα δρώμενα των εταιριών φέτος και της παρουσίας τους στις ευρωπαϊκές κατά κύριο λόγο αγορές. Αν και το ποσοστό είναι το μεγαλύτερο από το 2014 εν τούτοις ο προβληματισμός που καταγράφεται έχει να κάνει αφ ενός με τον γιγαντισμό των πλοίων και αφ εταίρου με τον κίνδυνο κορεσμού του επιβατικού ενδιαφέροντος στις αγορές της Δ. Μεσογείου.
Οι οποίες ως γνωστόν «τράβηξαν» μέγα μέρος του στόλου από της εποχής που αποσταθεροποιήθηκε το ανατολικό πέταλο της Μεσόγειου γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα και τον επηρεασμό των εγγύς προσεγγίσεων μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 2018 θα αποτελέσει έτος ορόσημο για την απαρχή της ανάπτυξης των Ασιατικών προορισμών με τον «άγνωστο Χ» να παραμένει για προορισμούς ελαφρώς δυτικότερα του ανατολικού πετάλου της Μεσογείου.
Το βασικό ερώτημα που αναδύεται για τους αναλυτές είναι αν οι Ελληνικοί προορισμοί θα αποτελέσουν «ακροτελεύτια επιλογή» σε εταιρίες που δεν σκέφτονται να εγκαταλείψουν μεν το Αιγαίο αλλά προβληματίζονται συνάμα για την κατάσταση στην Τουρκία για το προσεχές έτος με το «τρίγωνο» Αδριατική, Ιόνιο -Μάλτα- Αιγαίο να αποτελεί μία «νέα επιλογή» μηδέ εξαιρουμένης και της εναλλακτικής της Αιγύπτου υπό προϋποθέσεις.