Παρ11012024

Last updateΠαρ, 01 Νοε 2024 6pm

Κώστας Αχλαδίτης: Απαραίτητο το λιμενικό cluster για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας!

pireas krouaziera

Την οργάνωση λιμενικού «Cluster» που θα συγκεντρώσει όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστεί το κρουαζιερόπλοιο με παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε χαμηλή προσφερόμενη τιμή και με κοινό marketing, πρότεινε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΕΒΕΠ Κώστας Αχλαδίτης μιλώντας στην 4η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού "Greek Tourism Expo" και στην εκδήλωση παρουσίασης της Μελέτης «Η αναπτυξιακή προοπτική της Κρουαζιέρας – Αφετηρίας στην Ελλάδα» του Οργανισμού Έρευνας και Ανάλυσης, «Διανέοσις».

Πρόκειται για μία πρόταση που στοχεύει στο να καταστήσει πιο ανταγωνιστικά τα ελληνικά λιμάνια και να αυξηθούν συνολικά τα έσοδα από τον κλάδο τα οποία φέτος μειώθηκαν κατά 4,1% από την αρχή του έτους μέχρι και το Σεπτέμβριο, συγκεντρώνοντας 369 εκατ. ευρώ από τα σχεδόν 13 δις ευρώ, που ήταν οι εισπράξεις από τον Τουρισμό την ίδια περίοδο. 

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την μελέτη της «Διανέοσις», στην Ελλάδα 42 λιμάνια φιλοξενούν κάθε χρόνο 5,2 εκατομμύρια κινήσεις επιβατών σε 4.300 κρουαζιέρες. "Κινήσεις επιβατών", παρεμπιπτόντως, αποκαλούμε τις στάσεις που κάνει κάθε επιβάτης σε λιμάνια κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας του.

Ένα κρουαζιερόπλοιο 1.000 επιβατών που κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του ελλιμενίζεται σε τέσσερα λιμάνια μετρά 4.000 "κινήσεις επιβατών". Αυτό είναι και το χρησιμότερο μέγεθος για την αγορά της κρουαζιέρας.

Περισσότεροι από 2 εκατομμύρια μεμονωμένοι ταξιδιώτες φτάνουν στα ελληνικά λιμάνια με κρουαζιερόπλοια κάθε χρόνο, αλλά το επίσημο νούμερο που αφορά την αγορά είναι το πόσες στάσεις -"κινήσεις" κάνουν αυτοί οι επιβάτες στα λιμάνια μας. Το νούμερο αυτό τα τελευταία χρόνια είναι λίγο-πολύ σταθερό γύρω στα 5-5,5 εκατομμύρια κινήσεις.

Οι άλλες προτάσεις του κ. Αχλαδίτη για την βελτίωση της αγοράς κρουαζιέρας στην Ελλάδα είναι:

- Δημιουργία και προώθηση ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που στοχεύει στην τουριστική παρουσίαση του Πειραιά (καταστήματα, μουσεία, ιστορία κ.ά.)
- Φυσική παρουσία στο χώρο άφιξης κατά την αποβίβαση των επιβατών, ανθρώπων που θα προτείνουν, θα ενημερώνουν και θα προωθούν τους επιβάτες στην πόλη.
- Κατασκευή διαδραστικών τουριστικών πινακίδων «beacons» στο λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, που θα συνδέονται με την εφαρμογή GPS.
- Δημιουργία διαγράμμισης τουριστικής κυκλικής διαδρομής για πεζούς και ποδηλάτες από το λιμάνι προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα.
- Οργάνωση «happenings» στο χώρο του λιμανιού με μπάντες, παραδοσιακούς χορούς, με διαφήμιση παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων και γαστρονομίας.
- Παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με γνωστές διεθνώς, αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες στα αγγλικά, για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων.
- Προώθηση ελληνικών προϊόντων στα εστιατόρια και τα καταστήματα των κρουαζιερόπλοιων, αλλά και των εμπορικών πλοίων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter