Κρουαζιέρα: «Δυναμικό κοινό» οι μικρές ηλικίες στην Κινεζική «αγορά»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2018 22:45
Επιχείρηση «αποτύπωσης» της Κινεζικής αγοράς της κρουαζιέρας σε εξέλιξη καθώς εξελίσσονται οι συζητήσεις για το εύρος και το δυναμικό της «νέας» αγοράς στην οποία έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια. Τα πρώτα στοιχεία παρουσιάζουν ενδιαφέρον καθώς σε ολόκληρη την Κίνα, μόνο το 10 τοις εκατό των τουριστικών πακέτων αγοράζονται online. Το γεγονός αυτό «αποτυπώνει» ένα πεδίο που επιδέχεται ανάπτυξης από την πλευρά των εταιριών οι οποίες θα πρέπει να «απευθυνθούν» στη συγκεκριμένη αγορά και με πιο «παραδοσιακούς» τρόπους. Ένα άλλο στοιχείο που συνηγορεί στο γεγονός ότι η Κινεζική αγορά είναι πολλά υποσχόμενη είναι το «δυναμικό κοινό» με τις ηλικίες από 18 έως και 34 ετών να κυριαρχούν με τα ποσοστά να ανεβαίνουν σε ηλικίες που καταγράφεται και μία σχετικότερη οικονομική δύναμη. Τεχνολογικά το συγκεκριμένο ηλικιακά δυναμικό είναι πιο εξοικειωμένο με τις τεχνολογίες κάτι που απαιτεί να του προσφέρεται στις κρουαζιέρες (high-technology vacation options) παράλληλα με δυνατότητες διαχείρισης μέσω smart phones των επιλογών επί του πλοίου και όχι μόνο. Να σημειωθεί ότι μεγάλες εταιρίες που έχουν ήδη δρομολογήσει κρουαζιερόπλοια έχουν προβεί σε μετατροπές σε χώρους ενδιαιτήσεων προσαρμόζοντας αυτούς στις απαιτήσεις των Κινέζων επιβατών.