Κρουαζιέρα: Αισιόδοξα τα μηνύματα για την Κινεζική αγορά
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 01 Νοεμβρίου 2018 21:11
Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από τις εργασίες της 13ης China Cruise Shipping Conference που εξελίσσεται στο Shenzhen της Κίνας ως προς την διαμόρφωση της Κινεζικής αγοράς της κρουαζιέρας. Σύμφωνα με αυτά η δραστηριοποίηση ενός στόλου από ογδόντα κρουαζιερόπλοια θα διαμορφώσουν μία ετήσια κινητικότητα που υπολογίζεται στα είκοσι εκατομμύρια επιβάτες ανά έτος και με ορίζοντα το 2030. Δεδομένων των μεγεθών του πληθυσμού της Κίνας οι αναφορές στη διαμόρφωση αυτού του επιπέδου της αγοράς είναι εξαιρετικά σημαντικό δεδομένων και των συγκρίσεων με τους αριθμούς επιβατών που καταγράφει κατ έτος η Ευρωπαϊκή κρουαζιέρα αλλά και η παγκόσμια. Ωστόσο συγκλίνουσες ήταν οι απόψεις που καταγράφηκαν περί της αναγκαιότητας αναρρύθμισης- αναπροσαρμογής ορισμένων βασικών πλάνων που έχουν να κάνουν αφ ενός με το κόστος χρήσης των πλοίων και άρα με την διαμόρφωση τιμολογιακών πολιτικών στα μέτρα της αγοράς που απευθύνονται πλέον οι εταιρίες. Άλλωστε παράγοντες του Κινεζικού χρηματοπιστωτικού συστήματος της Κίνας τόνισαν εμφατικά την αναγκαιότητα διαμόρφωσης ενός τιμολογίου στα μέτρα της αγοράς αλλά και της διασφάλισης της ανταγωνιστικότητας μεταξύ των εταιριών ως προς τα προτεινόμενα «πακέτα» καθώς η αγορά της κρουαζιέρας τώρα διαμορφώνεται. Αισιόδοξα όμως ήταν και τα μηνύματα τόσο από τον χρηματοπιστωτικό τομέα που διαβλέπει ένα νέο πεδίο δράσης με πολλές πτυχές όσο και των τομέων των τροφοεφοδιασμών και των ναυπηγείων. Τα τελευταία με βάση τις συζητήσεις στο περιθώριο των εργασιών φαίνεται να έχουν στρέψει την προσοχή τους και στον τομέα της επιβατηγού ναυτιλίας δεδομένου ότι οι Ευρωπαϊκές μονάδες τείνουν να φτάσουν σε οριακή κατάσταση καθώς οι παραγγελίες για νεότευκτα κρουαζιερόπλοια ανεβαίνουν με γεωμετρική πρόοδο. Από τις συζητήσεις φυσικά δεν έλειψαν και αυτές για την ποιότητα των καυσίμων αλλά και για την επάρκειά τους δεδομένου ότι πολλά από τα νεότευκτα κρουαζιερόπλοια θα χρησιμοποιούν για καύσιμο το LNG. Τέλος ιδιαίτερο ενδιαφέρον πρόκειται το αμέσως προσεχές διάστημα να παρουσιάσει ο ανταγωνισμός των Κινεζικών λιμένων ως προς την προσπάθεια να «γοητεύσουν» τις εταιρίες που δρομολογούν ή θα δρομολογήσουν κρουαζιερόπλοια τους ως προς το θέμα του homeport.