Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

ITB Berlin: «Στροφή» του τουριστικού ενδιαφέροντος σε μη δημοφιλείς προορισμούς

0κρουαζιερα

Ένα «δυνατό μήνυμα» εκπέμφθηκε κατά την διάρκεια της τουριστικής έκθεσης ITB Berlin και αφορά στην διαχείριση των τουριστικών ροών σε δημοφιλείς προορισμούς. Εκπρόσωποι τουριστικών φορέων στο περιθώριο της έκθεσης συμφώνησαν ότι θα πρέπει να ανακατευθυνθούν οι τουριστικές ροές καθώς ήδη έχει παρατηρηθεί «κόπωση» από τους τοπικούς πληθυσμούς που ασφυκτιούν από τον μεγάλο αριθμό επισκεπτών την θερινή, και όχι μόνο περίοδο.

Μάλιστα τέθηκε και το ζήτημα να μπει «πλαφόν» στον αριθμό των επισκεπτών αλλά και να αυξηθούν τα κόστη εισιτηρίου επισκεψιμότητας όπως έχει γίνει σε ορισμένες δημοφιλείς περιοχές. Βενετία, Ντουμπρόβνικ αλλά και δημοφιλή ελληνικά νησιά στα οποία καταπλέουν κρουαζιερόπλοια με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες σε επιβάτες βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων όπου και κυριάρχησε το ζήτημα των ωρών κατάπλου απόπλου ώστε να μην συμπίπτουν στις αφίξεις τους πολλά κρουαζιερόπλοια μαζί με αποτέλεσμα οι επιβάτες να «συμπιέζονται» στους προορισμούς. Η υπόθεση πάντως παρουσιάζει ενδιαφέρον και για την ελληνική επικράτεια καθώς στο παρελθόν είχαν γίνει απόπειρες συντονισμού των κατάπλων των κρουαζιερόπλοιων ενώ τώρα με βάση τα νέα δεδομένα από την ITB Berlin νησιωτικοί προορισμοί που δεν ήταν στο «χάρτη» των εταιριών που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια μάλλον την προσεχή διετία, δηλαδή σε χρόνο που αναπροσδιορίζονται τα προγράμματα θα εμφανιστούν. Τέλος για μία ακόμη φορά η δημοφιλία προορισμών στο Αιγαίο αλλά και το Ιόνιο επιβεβαιώθηκαν. Σε δηλώσεις της στους Έλληνες ανταποκριτές στο Βερολίνο, αλλά και σε ξένα Μέσα Ενημέρωσης, η κα Όλγα Κεφαλογιάννη επεσήμανε ότι «το 2024 προβλέπεται να είναι μία ακόμα εξαιρετική χρονιά για την Ελλάδα και τον ελληνικό τουρισμό. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε, πρόσθεσε, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν στο διεθνές περιβάλλον, είναι θετικά».Σημείωσε, επίσης, ότι η Ελλάδα έχει την ωριμότητα, το σχέδιο, τη βούληση να ανοίξει μια νέα σελίδα ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό, με έμφαση στη βιωσιμότητα, το μέτρο, την ισορροπία. Όπως τόνισε, αυτό είναι ένα θετικό και σύγχρονο μήνυμα που στέλνει η χώρα μας προς τις διεθνείς αγορές, το οποίο βρίσκει τη θετική ανταπόκριση όλων. «Δύναμή μας είναι να μπορούμε να αλλάζουμε και να πρωταγωνιστούμε», όπως δήλωσε, τέλος, η Υπουργός Τουρισμού.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter