Ένα πολύφερνο δίκτυο λόγω ΟΛΠ-ΟΛΘ-ΟΛΑ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017 23:44
Ένα πολύφερνο δίκτυο. Ο λόγος για τον σιδηροδρομικό άξονα που ενώνει τα λιμάνια Πειραιά, Βόλου, Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης με το διεθνές δίκτυο στο οποίο ήδη δύο επιχειρηματικά σχήματα ετοιμάζονται να δραστηριοποιηθούν στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές πιο έντονα από τις αρχές του νέου έτους. Ωστόσο και παρά το γεγονός ότι η Ιταλική πλευρά «δεν έχει ανοίξει» ακόμη τα χαρτιά της Pearl και Rail Cargo Logistics Goldair ετοιμάζονται να μονομαχήσουν σε ένα πεδίο όπου, σύμφωνα με εκτιμήσεις, δεν έχουν πει την «τελευταία λέξη τους άλλα σχήματα που εξετάζουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τα δεδομένα του εν λόγω άξονα. Η φημολογία που έχει αναπτυχθεί θέλει και Γερμανικών συμφερόντων σχήμα να εκδηλώνει προσεχώς ενδιαφέρον και με δεδομένο ότι στην κεντρική Ευρώπη οι Γερμανικοί σιδηρόδρομοι φαίνεται να «έχουν το πάνω χέρι» στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές ελέγχοντας παράλληλα κομβικής σημασίας inland rail ports. Πρόσφατα εμπειρογνώμονες σε θέματα σιδηροδρομικών μεταφορών που βρέθηκαν στην Ελλάδα σημείωναν ότι το διεθνές εμπόριο αρχίζει να επανεξετάζει τη λογική της διασποράς προϊόντων που απευθύνονται στις αγορές της νότιας Ευρώπης και Βαλκανίων δια μέσου λιμανιών της βόρειας ,όταν ο Πειραιάς και εν ευθέτω η Θεσσαλονίκη ,είναι εγγύτερα των άλλων επιλογών. Ωστόσο στα επισημασμένα αντικίνητρα, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, οι ταχύτητες που μπορεί να αναπτυχθούν στον εν λόγω δίκτυο, η έλλειψη μηχανοδηγών για αυτό ,αλλά και οι αργές ταχύτητες σε τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου των Βαλκανίων λόγω παλαιότητας. Πάντα σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις το «στοίχημα» είναι διπλό για τα σχήματα που θα ενεργοποιηθούν στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές. Και τούτο διότι δεν είναι μόνο η διασπορά εμπορευμάτων από τον Πειραιά προς τις αγορές αλλά και η συγκέντρωση από την κεντρική Ευρώπη εξαγώγιμων αγαθών με προορισμό της Ασιατικές αγορές.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.