Κινήσεις στρατηγικής σημασίας στη Γερμανική ενδοχώρα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 10:39
Ντούισμπουργκ ,Ντόρτμουντ, Λούντβιχσχαφεν. Για τους επαΐοντες των συνδυασμένων μεταφορών οι τρείς σιδηροδρομικοί κόμβοι, με τον ένα εξ αυτών να είναι και το μεγαλύτερο ποτάμιο λιμάνι στον κόσμο, αποτελούν το κλειδί για τη διαμόρφωση των εμπορευματικών ροών σε ανατολική και δυτική Ευρώπη. Μόλις πρόσφατα το Γαλλικών συμφερόντων CMA CGM Group ενεργοποίησε ένα νέο rail service που θα συνδέει τους τρείς προαναφερθέντες κόμβους με το λιμάνι του Ρότερνταμ με προγραμματισμένες έξι αναχωρήσεις ανά εβδομάδα σιδηροδρομικών εμπορικών συρμών. Να σημειωθεί ότι τα δρομολόγια των τρένων είναι πλήρως συγχρονισμένα με τις αφίξεις και αναχωρήσεις των πλοίων της CMA CGM, παρέχοντας στους πελάτες μια σταθερή και απρόσκοπτη σύνδεση αμφίδρομα από Ντούισμπουργκ ,Ντόρτμουντ, Λούντβιχσχαφεν στο λιμάνι του Ρότερνταμ. Ανεξαρτήτως της , στρατηγικού χαρακτήρα κίνησης της CMA CGM η κινητικότητα που έχουν αναπτύξει τα κομβικής σημασίας κέντρα των συνδυασμένων μεταφορών προοιωνίζουν «μεταλλάξεις» σε πρακτικές διαμετακόμισης. Λαμβανομένου υπόψη και του γεγονότος ότι το Πεκίνο «υποστηρίζει σθεναρά» το σιδηροδρομικό «δρόμο του μεταξιού» οι αλλαγές που θα επέλθουν στις οδικές και ποτάμιες μεταφορές είναι προφανείς. Οι «ξηρασίες» της τελευταίας τριετίας που απείλησαν τις ποτάμιες μεταφορές αλλά και οι περιβαλλοντικές «ανησυχίες» για τις οδικές μεταφορές ωθούν σε περεταίρω ανάπτυξη τις σιδηροδρομικές μεταφορές με ότι αυτό συνεπάγεται. Σε αυτό το φόντο δεν είναι καθόλου τυχαίες οι παρουσιάσεις σε ΟΛΠ και ΟΛΘ του Ντούισμπουργκ η ηγεσία του οποίου γνωρίζει αφ ενός τις προθέσεις του Πεκίνου και αφ ετέρου το ρόλο που θα διαδραματίσουν προσεχώς οι σιδηροδρομικές μεταφορές για τα δύο ταχέως ανερχόμενα ελληνικά εμπορικά λιμάνια. Ως γνωστόν στις πρόσφατες συναντήσεις, με ΟΛΠ και ΟΛΘ, κατέστη σαφής η οικονομία κλίμακας που μπορεί να επιτευχθεί με τη διοχέτευση από τον Πειραιά αλλά και τη Θεσσαλονίκη σιδηροδρομικών καταπλεόντων φορτίων σε αυτά προς τις αγορές της Ευρώπης μέσω Ντούισμπουργκ έναντι τους παραδοσιακού περίπλου της Μεσογείου από τα πλοία για την εναπόθεση φορτίων σε Αμβούργο, Ρότερνταμ, Αμβέρσα κλπ. Και το εν λόγω ζήτημα δεν έχει διαλάθει της προσοχής του Πεκίνου. Ούτε βέβαια και των ηγεσιών των μεγάλων λιμένων της Β. Ευρώπης που βλέπουν τον Πειραιά να διεκδικεί ακόμη και τις τρείς πρώτες θέσεις της Ευρωπαϊκής κατάταξης έχοντας κερδίσει ήδη την Μεσογειακή. Με προφανή πλέον το ρόλο των σιδηροδρομικών καλύψεων για τις οποίες τρείς εταιρίες ετοιμάζονται να δώσουν «μάχη» επί ελληνικού «σιδηροδρομικού δικτύου».
Ανάλυση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.