Τι γίνεται με τα «κενά»;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 08 Μαΐου 2020 16:53
Το «πάζλ» των στοιχείων για τις ακυρώσεις δρομολογίων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τις «λευκές» πλεύσεις επιχειρούν αναλυτές του τομέα.
Μια «πρώτη» ανάλυση από τον Drewry θέλει και τους μήνες που θα ακολουθήσουν οι εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων να συνεχίσουν την πρακτική των ακυρώσεων σε συνέχεια της στρατηγικής που ακολούθησαν για την αντιμετώπιση της πτώσης των όγκων ελέω του κορωνοϊού. Με βάση τα στοιχεία το διάστημα Φεβρουαρίου- Μαρτίου η πτώση ποσοστιαία άγγιξε το 69% με τον τρέχοντα μήνα να προδικάζει μείωση της τάξης του 18% καθώς αποσύρθηκαν μόνο 82 από τα προγραμματισμένα 457 δρομολόγια. Γεγονός είναι ότι η πανδημία έχει δημιουργήσει ένα νέο σκηνικό που κατά τους αναλυτές θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές την «επόμενη» της πανδημίας καθώς διαφαίνεται μία αλλαγή στην αγοραστική νοοτροπία που καταγράφηκε μέσα στο πρώτο τετράμηνο. Χαρακτηριστικό του προβληματισμού που διακατέχει στελέχη του λιμενικού τομέα το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές αγορές μέσα από πλατφόρμες διαμόρφωσαν μία νέα πραγματικότητα καθώς «φώτισαν» τις τοπικές αγορές αλλά και το ρόλο των αποθηκών σε στρατηγικές θέσεις. Ήδη σύμφωνα με πληροφορίες μεγάλα λιμάνια ετοιμάζονται να προσφέρουν αποθηκευτικούς χώρους σε μία προσπάθεια να διατηρήσουν τον έλεγχο της εφοδιαστικής.