Και ο τέταρτος προβλήτας;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 10:23
Το θέμα της ανάπτυξης του 4ου προβλήτα αναμένεται να επανέλθει στο προσκήνιο μετά την «άτυπη» συμφωνία που επήλθε, για μη ανάπτυξη ναυπηγείου, μεταξύ φορέων της ναυπηγοεπισκευής και του ΟΛΠ-COSCO η οποία και αναμένεται να επισημοποιηθεί την προσεχή εβδομάδα με τις «ευχές» του ΥΝΝΠ η ηγεσία του οποίου είχε λάβει ως γνωστό ξεκάθαρη θέση για το εν λόγω θέμα.
Ωστόσο η εξέλιξη αυτή δεν αποκλείεται να επαναφέρει στο τραπέζι το «παγωμένο» θέμα του master plan του Οργανισμού για την τέταρτο προβλήτα που προσλαμβάνει πλέον στρατηγικής σημασίας διάσταση καθώς η ανάπτυξή του θα διασφαλίσει την πρωτιά του λιμανιού στην κατάταξη των Μεσογειακών λιμένων, θα ανοίξει το δρόμο για διεκδίκηση μιας εκ των τριών πρώτων θέσεων στην Ευρωπαϊκή κατάταξη αλλά και μία ακόμη καλύτερη θέση ενδεχομένως στην εικοσάδα της παγκόσμιας κατάταξης (25ος τώρα). Παροικούντες την Ακτή Μιαούλη σημείωναν με νόημα ότι το θέμα των κατατάξεων του λιμένα μπορεί να δείχνει την δυναμική του την οποία αποδίδουν στις συν τελεσθείσες επενδύσεις αλλά αποδεικνύει και τη σημασία ολοκλήρωσης των επενδυτικών πλάνων του λιμένα πολλά εκ των οποίων έχουν «φρενάρει» για μια σειρά λόγγους και πάντως όχι εξ αιτίας της διάθεσης του επενδυτή. Γεγονός που επιφέρει αλυσιδωτές αντιδράσεις.Σύμφωνα με εκτιμήσεις η ανάπτυξη του εν λόγω προβλήτα θα δημιουργήσει το αναγκαίο πεδίο πρωτίστως για την αύξηση των θέσεων εργασίας εντός και εκτός ΟΛΠ δεδομένου ότι η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τόσο του container όσο και του car terminal θα σηματοδοτήσει την ανάπτυξη των δράσεων της εφοδιαστικής η «επιβίωση» της οποίας συναρτάται απόλυτα με τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται στο εμπορικό λιμάνι.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.