Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Ανησυχούν οι καθυστερήσεις- Προβληματίζει η Κίνα

0koyti

Για ένα νέο επερχόμενο κύμα της πανδημίας που θα κτυπήσει και πάλι το παγκόσμιο λιμενικό σύστημα και την παγκόσμια εφοδιαστική κάνουν όλο και περισσότεροι αναλυτές λόγο στην προσπάθειά τους να διαγνώσουν έγκαιρα το τί θα συμβεί. Οι καθυστερήσεις στα κομβικής σημασίας λιμάνια της Β. Ευρώπης αλλά και της Μεσογείου στην εξυπηρέτηση πλοίων είναι ορατή με τον δείκτη «αξιοπιστίας» να βρίσκεται «παγωμένος» σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με την προ πανδημία κατάσταση ενώ στα αμερικανικά λιμάνια το φαινόμενο των καθυστερήσεις δεν φαίνεται ότι θα διορθωθεί μέσα στο τετράμηνο που ακολουθεί. Οι πρώτες ενδείξεις από την συμπεριφορά των λιμένων στην Κίνα έχουν εντείνει τον προβληματισμό καθώς η μετάλλαξη δέλτα έχει κάνει αισθητή την εμφάνισή της
Σαράντα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περίμεναν στο εξωτερικό αγκυροβόλιο Ζουσχάν την Πέμπτη, από 30 που ήταν στις 10 Αυγούστου, όταν ένας εργαζόμενος στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Μεϊντόνγκ βρέθηκε θετικός στην COVID-19. Ο εν λόγω τερματικός σταθμός ανέστειλε όλες τις δραστηριότητες από την Τετάρτη, ενώ άλλοι τερματικοί σταθμοί στη Νινγκμπό επέβαλαν περιορισμούς που αφορούν στον αριθμό των ατόμων και των φορτίων που εισέρχονται στις λιμενικές περιοχές.
Ωστόσο τα στοιχεία που έρχονται από το Αμβούργο δείχνουν μια τάση ανάκαμψης για το κορυφαίο Γερμανικό λιμάνι το οποίο ωστόσο εμφανίζει διακύμανση στους όγκους τω εμπορευματοκιβωτίων με πλέον πρόσφατη περίπτωση στις σιδηροδρομικές του καλύψεις καθώς μέρος των σιδηροδρομικών υποδομών στην Γερμανία επλήγη από τις καταστροφικές πλημύρες που σημειώθηκαν στην κεντρική Ευρώπη.
Το HAMBURGER Hafen und Logistiks (HHLA), το οποίο διαχειρίζεται τρεις από τους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων του Αμβούργου, κατάφερε να αυξήσει ελαφρά την απόδοση των κιβωτίων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους και αύξησε τις προοπτικές της για ολόκληρο το 2021 παρά τη συνεχιζόμενη συμφόρηση στο λιμάνι.
Το HHLA σημείωσε λειτουργικά κέρδη ύψους €90,5 εκατομμυρίων ($106 εκατ.) για το πρώτο εξάμηνο του 2021, αυξημένο κατά 63% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, όταν οι όγκοι και τα κέρδη μειώθηκαν από την έναρξη της πανδημίας. Ωστόσο, ενώ οι διατροπικές μεταφορές αυξήθηκαν κατά 16%, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε λιγότερο από 1% σε 3,4 εκατομμύρια teu σε όλες τις εγκαταστάσεις του HHLA στην Ευρώπη και μόνο 0,5% σε 3,1 εκατομμύρια teu στο Αμβούργο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter