Παρ11012024

Last updateΠαρ, 01 Νοε 2024 7am

Μετά την CMA CGM και η Hapag-Lloyd «παγώνει» τα τιμολόγια

0koyti

Στροφή στην τιμολογιακή πολιτική εν μέσω προβληματισμού σε παγκόσμια κλίμακα για το τελικό κόστος των προϊόντων, την αγοραστική δύναμη του μέσου καταναλωτή αλλά και τους ελέγχους που έχουν αρχίσει σε ΗΠΑ, Κίνα και Ευρώπη ρυθμιστικές αρχές; Θα δείξει λένε οι πρώτες φωνές από την εφοδιαστική που φάνηκε να αιφνιδιάζονται «ευχάριστα» από την απόφαση της CMA CGM που ακολούθησε και η Hapag-Lloyd να «παγώσουν» τα τιμολόγια αν και μία μερίδα αναλυτών «φοβάται» ότι αυτό μπορεί να είναι και «διαφημιστικό κόλπο». Τόσο η CMA CGM όσο και η Hapag-Lloyd ανακοίνωσαν τώρα πάγωμα των τιμών, αν και η Ocean Network Express δήλωσε ότι δεν θα ακολουθήσει το παράδειγμά τους.
Αν και οι δυνάμεις της αγοράς έχουν οδηγήσει τις τιμές των θαλάσσιων μεταφορών σε πρωτοφανή επίπεδα, καθώς τα συμφέροντα φορτίου ανταγωνίζονται για το χώρο των πλοίων, οι μεταφορείς έχουν δεχθεί σφοδρές επικρίσεις από πολλούς από τους πελάτες τους, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Το σημείο αναφοράς τιμής εμπορευματοκιβωτίων Χονγκ Κονγκ-Λος Άντζελες του Drewry ανέρχεται τώρα σε λίγο κάτω από $ 8.000 ανά φορτωμένο κουτί 40 ποδιών, σε σύγκριση με περίπου $ 3.700 ένα χρόνο νωρίτερα.
Ο πιο πρόσφατος δείκτης εμπορευματοκιβωτίων της Σαγκάης δείχνει ότι οι τιμές από την Κίνα και τη βόρεια Ευρώπη είναι τώρα κοντά στα 7.500 δολάρια ανά teu.
Να σημειωθεί ότι πρόσφατα «πράκτορες» εκπρόσωποι των ρυθμιστικών αρχών σε ΗΠΑ, Κίνα και Ευρώπη είχαν διαδικτυακή σύσκεψη κατά την οποία επικεντρώθηκαν στις τομεακές εξελίξεις από την έναρξη της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης της προσφοράς και της ζήτησης και του εντοπισμού σημείων συμφόρησης στην αλυσίδα εφοδιασμού που συνδέεται με τον ωκεανό και των αιτιών διακοπής των υπηρεσιών.
Αν και οι ΗΠΑ φαίνεται ότι πρωτοστατεί στους ελέγχους στην πραγματικότητα είναι η Κίνα που τους ξεκίνησε εστιάζονται στα κομβικής σημασίας λιμάνια και ακολούθησαν οι ΗΠΑ ότι εξαγωγείς νωπών και άλλων προϊόντων έφτασαν μέχρι τα σκαλιά του Λευκού Οίκου ζητώντας την παρέμβαση του Αμερικανού προέδρου Τζ. Μπάϊντεν.
Εκτός των δύο εταιριών πάντως ασαφές παραμένει αν και άλλες μεγάλες εταιρίες θα τις ακολουθήσουν στο «πάγωμα».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter