Ρεκόρ εισαγωγών και κίνησης στα Αμερικανικά λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2021 21:33
Η κρίση γεννά ευκαιρίες. Τα Αμερικανικά λιμάνια μετά τα lockdown και την ανάκαμψη της αγοραστικής κίνησης καταγράφουν ρεκόρ εισαγωγών και κίνησης παρά τις καθυστερήσεις των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το λιμάνι της Βιρτζίνια είδε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον όγκο φορτίου να υπερβαίνει τις 300.000 TEU λόγω ισχυρών εισαγωγών. Τον Σεπτέμβριο του 2021, ο λιμένας διακίνησε περισσότερα από 306.000 TEU σημειώνοντας αύξηση κατά 50.000 TEU (19%) με τον όγκος των εισαγωγών να ανέρχεται σε 152.000 TEU καταγράφοντας αύξηση 26%.
Το λιμάνι του Λος Άντζελες έχει προβλέψει ότι θα δει την πιο επιτυχημένη χρονιά του μέχρι σήμερα, παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζει προβλήματα συμφόρησης και μεγάλες καθυστερήσεις.
Αν και τα στοιχεία όγκου για τον Σεπτέμβριο του 2021 δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, καθώς η καταμέτρηση των TEU από ένα πλοίο εξακολουθεί να εκκρεμεί, το λιμάνι ektim;a ότι χειρίστηκε λίγο λιγότερο από 900.000 TEU καταγράφοντας αύξηση 2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020 και καθιστώντας τον καλύτερο Σεπτέμβριο στην 114χρονη ιστορία του λιμανιού. Ωστόσο, τα άδεια εμπορευματοκιβώτια συνεχίζουν τα υψηλά ποσοστά τους, φθάνοντας τις 357.000 TEU. Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, ο λιμένας αναμένει να έχει επεξεργαστεί περισσότερα από 8 εκατομμύρια TEU σημειώνοντας αύξηση 26,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020.
Αντίστοιχα το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς βίωσε τον δεύτερο πιο ενεργό Σεπτέμβριο που έχει καταγραφεί, σημειώνοντας αύξηση όγκου 12,9% από έτος σε έτος.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας στην πλειοψηφία τους και τα ευρωπαϊκά λιμάνια εμφανίζουν θετική κίνηση στο εννεάμηνο που αντικατοπτρίζει και τα θετικά αποτελέσματα που επίσης καταγράφουν οι ναυτιλιακές εταιρίες.
Ωστόσο η εφοδιαστική δεν δείχνει σημεία ανάταξης με τα προβλήματα να παραμένουν και να εντοπίζονται εκτός λιμένων επηρεάζοντας ωστόσο και αυτά με την «κατάληψη» πολύτιμων χώρων εναπόθεσης είτε με τα κενά εμπορευματοκιβώτια είτε με τα εισαγόμενα που δεν μπορούν να εξέλθουν των λιμένων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εφοδιαστική «ακούει» στα φορτηγά οχήματα όπου η έλλειψη οδηγών επιτείνει τα προβλήματα στην κεντρική κυρίως Ευρώπη.