Σοβαρά τα προβλήματα στην αγορά- «Ημιθανής» η εφοδιαστική
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2021 17:59
Σοβαρά προβλήματα στην αγορά εξ αιτίας των προβλημάτων στην εφοδιαστική από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις ενός εκ των σωματείων των εργαζόμενων στο λιμάνι του Πειραιά αναμένεται να παρουσιαστούν τις προσεχείς ημέρες. ΟΙ κινητοποιήσεις, που έχουν κριθεί ήδη από το Μονομελές Πειραιά παράνομες έχουν συμπαρασύρει στην αδράνεια την πλειοψηφία των οδηγών φορτηγών οχημάτων που διακινούν από και προς το λιμάνι εμπορευματοκιβώτια και σε κατάσταση νευρικής κρίσης εισαγωγείς και εξαγωγείς. Με την έναρξη της περιόδου των εκπτώσεων να ξεκινά σε λίγες ώρες και τις Black Friday και Cyber Monday να ακολουθούν η αγορά θα αναζητήσει τον εφοδιασμό σε προϊόντα τα οποία ήδη έπρεπε , υπό φυσιολογικές συνθήκες, να βρίσκονται στις αποθήκες των καταστημάτων είτε για να ανανεώσουν τα προϊόντα στα ράφια είτε για να προσφερθούν σε καταφανώς χαμηλότερες τιμές στις Black Friday και Cyber Monday δηλαδή σε περίοδο όπου το εμπόριο προσδοκά σε επιπρόσθετα έσοδα για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις φορολογικές και άλλες συναφείς υποχρεώσεις του τελευταίου διμήνου του έτους. Σύμφωνα με εκτιμήσεις κύκλων των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων ακόμη και αύριο αν επαναλειτουργήσουν πασηδύναμα οι δύο προβλήτες της PCT SA θα απαιτηθεί ένα χρονικό διάστημα άνω του δεκαημέρου- δεκαπενθημέρου για την πλήρη αποκατάσταση των ρυθμών εφοδιασμούς της αγοράς. Γεγονός είναι ότι ο εμπορικός κόσμος και ιδιαίτερα οι εξαγωγείς πλέον προσβλέπουν σε κυβερνητική παρέμβαση δεδομένου ότι Δ.Ν.Ε. , Ε.Β.Ε.Π και Ε.Σ.Π. την έχουν ήδη ζητήσει με προτάσεις που θα οδηγήσουν στην εκτόνωση της κατάστασης. Η οποία δεν επηρεάζει μόνο την ελληνική εφοδιαστική και το εξαγωγικό εμπόριο της χώρας αλλά και άλλων χωρών της Ε.Ε. υπό μορφή «ντόμινο» αφού τα ευρισκόμενα εκτός λιμένος πλοία θα έπρεπε ήδη να έχουν ολοκληρώσει το πρώτο μέρος από τις «λούπες» που εκτελούν στην διαδρομή από Ασία προς Ευρώπη με προσεγγίσεις σε λιμάνι άλλων χωρών της Μεσογείου και Β. Ευρώπης και της εν συνεχεία επιστροφής τους στα Ασιατικά λιμάνια.