Ορατή στην Ε.Ε. η κρίση της εφοδιαστικής
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2022 07:08
Μεταξύ μίας και τεσσάρων ημερών κυμαίνονται κατά μέσο όρο σε αυτή τη χρονική φάση οι καθυστερήσεις στα λιμάνια της Β. Θάλασσας με βάση τα στοιχεία και με τις καλύψεις των χώρων εναπόθεσης να αγγίζουν το 130%. Η κρίση στην εφοδιαστική που ταλανίζει τα Αμερικανικά λιμάνια έχει περάσει ήδη στην Ευρώπη με την MAERSK να «προσγειώνει» τις αισιόδοξες εκτιμήσεις ότι η κρίση θα αμβλυνθεί σύντομα. Στα Βρετανικά λιμάνια οι καθυστερήσεις ανέβασαν το μέσο όρο όπως και η Αμβέρσα που κατά την MAERSK αυτή την εβδομάδα να εκτιμά ότι θα μειωθούν στις δύο ημέρες. Ωστόσο στο σύνολό τους οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων διατηρούν στραμμένο το βλέμμα στα Κινεζικά λιμάνια και ιδιαίτερα στο Ningbo που είναι και ο «δείκτης» των εξελίξεων του κύματος «Ο» της πανδημίας με τις ζώνες αποκλεισμού γύρω από τα Κινεζικά λιμάνια να επεκτείνονται με ότι αυτό συνεπάγεται. Το ενδεχόμενο αρρυθμίας στα Κινεζικά λιμάνια θα σηματοδοτούσε μία νέα κρίση στην ήδη τεταμένη κατάσταση που «βιώνει» η εφοδιαστική με την Ευρώπη να αντιμετωπίζει καθυστερήσεις μεγαλύτερες των αναμενόμενων δεδομένου ότι οι χώροι εναπόθεσης δεν έχουν «αδειάσει» από κενά εμπορευματοκιβώτια.