Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Προς τα επάνω…

0koyti

Καθώς οι τιμές των εμπορευματικών θαλάσσιων κατά κύριο λόγο μεταφορών συνεχίζουν να ανεβαίνουν η αγορά προεξοφλεί ότι και το 2022 θα είναι εξ ίσου κερδοφόρο για τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μερικές εκ των οποίων ήδη έχουν αναθεωρήσει προς τα πάνω τις προβλέψεις τους για την κερδοφορία. Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Xeneta, τα έξοδα αποστολής έχουν εκτοξευτεί κατά 11, 1% παγκοσμίως, ή 109, 9% από έτος σε έτος. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ανάλυσης η Ευρώπη «ηγήθηκε» των επιβαρύνσεων καθώς τον Απρίλιο ο δείκτης αναφοράς εισαγωγών αυξήθηκε 16,8% (αύξηση 107,3% από έτος σε έτος), ενώ τα ποσοστά εξαγωγών αυξήθηκαν 20,3% κατά τη διάρκεια του μήνα, μένοντας 102,8% πάνω σε σχέση με τον Απρίλιο του 2021. Ωστόσο τα ποσοστά στην Άπω Ανατολή αυξήθηκαν ελαφρώς σύμφωνα με την έκθεση της Xeneta, με τις εισαγωγές να αυξάνονται 0, 8% (52, 3 τοις εκατό υψηλότερα από έτος σε έτος) και τις εξαγωγές να αυξάνονται 9%, αντιπροσωπεύοντας ετήσια ανατίμηση 127, 7%.
Τα στοιχεία έρχονται να επιβεβαιώσουν τις εκτιμήσεις εκείνες που θέλουν να διατηρούνται σε ιστορικά υψηλά οι τιμές γεγονός που ανατρέπει εκ των πραγμάτων εκείνες τις εκτιμήσεις που ήθελαν αποκλιμάκωση μετά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Η πανδημία και η «αμφισβήτηση» της παγκοσμιοποίησης εκ αιτίας των σοβαρών κλυδωνισμών στην εφοδιαστική αλλά και ως απότοκου του προβληματισμού από την Ρωσω- Ουκρανική σύρραξη μάλλον επισφραγίζουν εκείνες τις προβλέψεις που κάνουν λόγο για περεταίρω αύξηση των τιμών διαμετακόμισης που θα συμπαρασύρουν αναλογικά όλο το μήκος της εφοδιαστικής.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter