«Κλείδωσε» η Κινεζική δεκάδα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2022 13:29
«Κλείδωσε» η Κινεζική δεκάδα των λιμένων με την περισσότερη κίνηση στο Κινεζικό λιμενικό σύστημα για το τρέχον έτος. Την πρωτιά και για αυτή την χρονιά διατηρεί το λιμάνι της Σαγκάης, το οποίο ξεπέρασε το λιμάνι της Σιγκαπούρης ως το μεγαλύτερο λιμάνι στον κόσμο και από τα πρώτα στοιχεία φαίνεται ότι και το 2023 θα παραμείνει στην ίδια θέση καθώς τέθηκε σε λειτουργία terminal που θα μπορεί να διαχειριστεί επιπρόσθετα 3 εκατομμύρια TEU’s. Προηγουμένως στην τρίτη θέση το 2020, το λιμάνι Ningbo-Zhoushan παραμένει το δεύτερο πιο πολυσύχναστο λιμάνι στην Κίνα φέτος με το λιμάνι της Σενζέν να βρίσκεται στην τρίτη θέση. Αντίστοιχα το λιμάνι του Qingdao ανεβαίνει μία θέση από τη λίστα του προηγούμενου έτους στην τέταρτη, εδραιώνοντας τη θέση του μεταξύ των πέντε κορυφαίων λιμανιών της Κίνας. Το λιμάνι Guangzhou, το οποίο προηγουμένως κατατάχθηκε τέταρτο στην κατάταξή μας από τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια της Κίνας, έχει πλέον πέσει στην πέμπτη θέση. Στην έκτη θέση το λιμάνι της Tianjin είναι ένα από τα κορυφαία λιμάνια για την περιβαλλοντική μεταρρύθμιση και την απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τις ανθρακούχες εκπομπές. Το λιμάνι της Ξιαμέν, που βρίσκεται κατά μήκος του ποταμού Jiulongjiang στη νότια Φουτζιάν, είναι ένα κρίσιμο λιμάνι βαθέων υδάτων για την κινεζική οικονομία έχει καταλάβει την έβδομη θέση με την όγδοη θέση να καταλαμβάνει το λιμάνι Beibuwan, επίσης γνωστό ως λιμάνι του Κόλπου Beibu. Χάρη στην αύξηση του αριθμού διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, το λιμάνι του Rizhao βρέθηκε στην ένατη θέση ενώ στην δέκατη βρίσκεται το όχι και το τόσο γνωστό λιμάνι Lianyungang που βρίσκεται στις εκβολές του ποταμού Qiangwei στη βόρεια περιοχή Jiangsu της Κίνας. Η κίνηση του Δεκεμβρίου όπως αυτή καταγραφεί εικάζεται ότι δεν θα φέρει ανατροπές στην κατάταξη αυτή καθώς οι διαφορές στην κίνηση δύσκολα θα καλυφθούν.