«Θεαματική» μείωση…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 17 Αυγούστου 2023 08:54
«Θεαματική» μείωση στην κίνηση φορτίων κατά 26,4 % κατέγραψε τον Ιούλιο το λιμάνι του Long Beach. Οι εισαγωγές μειώθηκαν κατά 27,9% στα 271.086 TEU, ενώ οι εξαγωγές μειώθηκαν κατά 17,6% στα 90.134 TEU. Τα κενά εμπορευματοκιβώτια που διακινούνται μέσω του λιμανιού μειώθηκαν κατά 27,7% στα 217.030 TEU. Το λιμάνι έχει μεταφέρει 4,3 εκατομμύρια TEU κατά τους πρώτους επτά μήνες του 2023, μειωμένο κατά 25,6% από την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι ροές φορτίου είναι πλέον πιο κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα, όταν το λιμάνι του Long Beach μετέφερε 4,3 εκατομμύρια TEU κατά τους πρώτους επτά μήνες του 2019. Τον Ιούνιο του 2023, ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα του Long Beach μειώθηκε, καταγράφοντας διακίνηση 597.076 TEU.
Η Κίνα, η οικονομική κρίση και οι Ανατολικές και Δυτικές Ακτές των ΗΠΑ
Στο μεταξύ οι όγκοι τω φορτίων που παρουσιάζουν σημαντικές διακυμάνσεις έχουν τεθεί «στο μικροσκόπιο» των αναλυτών που προσπαθούν να αποτυπώσουν τις αιτίες για αυτές τις διακυμάνσεις έχοντας κατά νου τις διακυμάνσεις των εισαγωγών αλλά κυρίως των εξαγωγών της Κίνας. Οι όγκοι εισαγωγών που φορτώθηκαν στη Δυτική Ακτή της Βόρειας Αμερικής μειώνονται από τον Σεπτέμβριο του 2022, με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του Ιουνίου 2023 να δείχνουν αύξηση 0%, δηλαδή καμία ανάπτυξη και καμία συρρίκνωση.
Προς το τέλος του 2022 και χρησιμοποιώντας το ίδιο σύνολο λιμένων και στις δύο ακτές της Βόρειας Αμερικής, η Sea-Intelligence παρατήρησε ότι η Ανατολική Ακτή άρχισε να χειρίζεται περισσότερους όγκους από τη Δυτική Ακτή, με την αναλογία να μειώνεται στο 0,89 υπέρ της Ανατολικής Ακτής τον Δεκέμβριο του 2022
Ωστόσο, μέχρι τον Ιούνιο του 2023, ο λόγος είχε αυξηθεί στο 1,06, δείχνοντας ότι τα λιμάνια της Δυτικής Ακτής χειρίζονταν και πάλι μεγαλύτερες ποσότητες από τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής, αλλά η αναλογία εξακολουθούσε να απέχει πολύ από τα προ πανδημίας υψηλά.
Τον Μάιο του 2023, η Sea-Intelligence ανέφερε ότι ο όγκος των εισαγωγών φορτίου στα μεγάλα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ ανέβηκε από το χαμηλό σχεδόν τριών ετών τον Φεβρουάριο, αλλά αναμένεται να παραμείνει κάτω από τα επίπεδα του 2022 οδεύοντας προς αυτό το φθινόπωρο.