Στη «ρότα» του 2024
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 31 Δεκεμβρίου 2023 12:13
Κοντά στις 12 ώρες απέμειναν για να «αποπλεύσει» οριστικά το 2023. Στη «ρότα» του 2024 η παγκόσμια ναυτιλία θα συνεχίσει την αναζήτηση:
- του καταλληλότερου και ασφαλέστερου στη χρήση «πράσινου» καυσίμου
- για την καλύτερη μηχανή πλοίου που θα μπορεί λειτουργήσει υβριδικά αλλά σε περισσότερα από δύο είδη καυσίμων
- για την εφαρμογή της πυρηνικής πρόωσης και τι αυτή θα σηματοδοτήσει για την «βιομηχανία» του bunkering
- για την καλύτερη δυνατή κυβερνοασφάλεια
- για την εξεύρεση τους κατάλληλου αριθμού αξιωματικών για να καλύψει τις ανάγκες του υφιστάμενου αλλά και του νεότευκτου στόλου που θα πέσει στη θάλασσα το 2024
- για ταχύρρυθμη εκπαίδευση 800.000 ναυτικών στους χειρισμούς και απαιτήσεις ασφαλείας των νέων τύπων καυσίμων αλλά και για τον χειρισμό των υπερσύγχρονων ηλεκτρονικών και άλλων συστημάτων που εντάσσονται στα πλοία
- για καλύτερες και εναλλακτικά οικονομικότερες ρότες
- τις επιπτώσεις στις λειτουργίες πλοίων της Τεχνητής Νοημοσύνης
- τις επιπτώσεις από το EU ETS
Αντίστοιχα τα Ευρωπαϊκά λιμάνια θα έχουν να αντιμετωπίσουν:
- τον ανταγωνισμό για την προσέλκυση περισσότερων τακτικών γραμμών
- τον ανταγωνισμό στο πεδίο των συνδυασμένων μεταφορών και κυρίως στο σιδηροδρομικό
- την κυβερνοασφάλεια
- τις επιπτώσεις από το EU ETS
- τις επιπτώσεις στις λειτουργίες της εφοδιαστικής από την Τεχνητή Νοημοσύνη
- τα κόστη για τα νέα εξοπλιστικά προγράμματα που συνδέονται με την πράσινη μετάβαση
- την από ξηράς ηλεκτροδότηση των πλοίων και την τεράστια ενέργεια που απαιτεί η συγκεκριμένη υπηρεσία, την τιμολόγησή της αλλά και την ομογενοποίηση των συνδέσμων για όλους τους τύπους των πλοίων
- τις επενδύσεις στην «πράσινη ενέργεια»
- τους «πράσινους διαδρόμους» μεταξύ λιμένων και τι αυτό συνεπάγεται
- την μετεκπαίδευση του λιμενεργατικού δυναμικού στις νέες τεχνολογίες.