Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Νάτα… τα κενά «κουτιά»

0Containers stacked

Η Sea-Intelligence ανέφερε σταθερή αύξηση 20% στους όγκους κενών εμπορευματοκιβωτίων τους τελευταίους μήνες σε σύγκριση με το 2019 - εξαιρουμένων των διακυμάνσεων της πανδημίας. Η εταιρεία έχει εκτιμήσει τις κινήσεις κενών εμπορευματοκιβωτίων για να διερευνήσει πώς οι αυξανόμενες εμπορικές ανισορροπίες επηρέασαν την προσπάθεια που απαιτείται για την επανατοποθέτηση κενών εμπορευματοκιβωτίων. Ο Alan Murphy, Διευθύνων Σύμβουλος της Sea-Intelligence, δήλωσε: «Ενώ η αξιολόγηση του όγκου μόνο σε όρους TEU μπορεί να είναι ένας αποδεκτός δείκτης για τη συμπεριφορά της αγοράς, καθώς τα λειτουργικά έξοδα που σχετίζονται με τις κενές κινήσεις συνδέονται κυρίως με το κόστος χειρισμού των λιμένων, μπορεί να υποστηριχθεί ότι τα μίλια TEU * είναι ένα ανώτερο μέτρο επειδή είναι η καλύτερη μέτρηση για πλήρη εμπορευματοκιβώτια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η απόσταση που διανύθηκε είναι σημαντική για την αξιολόγηση της ζήτησης εμπορευματοκιβωτίων και μπορεί να φαίνεται ασυμβίβαστη αν δεν μετρήσουμε τα κενά με τον ίδιο τρόπο".
Ουσιαστικά, η εξέλιξη κατά τη μέτρηση των κενών κινήσεων ανά TEU* Miles δεν διαφέρει από τη μέτρηση σε TEU. Η Sea-Intelligence έθεσε το ερώτημα πώς αυτό συσχετίζεται με την αύξηση των πλήρων εμπορευματοκιβωτίων. Το παγκόσμιο TEU είχε αυξηθεί κατά 2,5% σε σύγκριση με το 2019 και κατά 4,2% σε TEU Miles. Μόνο στις μεταφορές head-haul, η αύξηση TEU ήταν 7,8% τον Δεκέμβριο του 2023 σε σύγκριση με το 2019 και η αύξηση των TEU Miles ήταν 8%. Οι συναλλαγές back-haul έχουν επεκταθεί 2μιση φορές ταχύτερα από τις πλήρεις πωλήσεις εμπορευματοκιβωτίων, υποδεικνύοντας μεγάλη αύξηση της ανάγκης για κενά εμπορευματοκιβώτια. Αυτό σημαίνει ότι τα πραγματικά έξοδα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν αυξηθεί, ανέφερε η Sea-Intelligence, και οι φορτωτές θα πρέπει να καλύψουν το αυξανόμενο κόστος μετακίνησης κενών εμπορευματοκιβωτίων στο μέλλον.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter