Carriers: Έτος αλλαγών το 2025
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2024 14:01
Ο τομέας της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων προετοιμάζεται για μία από τις σημαντικότερες ανακατατάξεις του που πρόκειται να ξεκινήσει το 2025, καθώς προσαρμόζονται οι συμμαχίες, η δρομολόγηση και οι γραμμές κοινής χρήσης.
Οι carriers έχουν αρχίσει να αποκαλύπτουν τις προγραμματισμένες αλλαγές που αντιδρούν στο τέλος της συμμαχίας 2M μεταξύ της MSC και της Maersk, καθώς και την προγραμματισμένη έναρξη της νέας συνεργασίας Gemini μεταξύ Maersk και Hapag-Lloyd. Η MSC θα αποχωρήσει από τη συμμαχία της με τη Maersk τον Ιανουάριο του 2025 και ανακοίνωσε αυτό που αποκαλεί αυτόνομο δίκτυο Ανατολής / Δύσης και σχέδια για το 2025.
Ενώ η έμφαση δίνεται στις αυτόνομες δυνατότητες, η MSC διαμορφώνει επίσης νέες συνέργειες . Η ανανεωμένη Συμμαχία, γνωστή ως Premier Alliance που αποτελείται από τις Ocean Network Express (ONE), HMM και Yang Ming, θα έχει συνεργασία ανταλλαγής θέσεων επι των πλοίων με την MSC. Αυτό θα περιλαμβάνει εννέα υπηρεσίες μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.
Η Zim και η MSC ανακοίνωσαν την σύναψη επίσης μια νέας μακροπρόθεσμης επιχειρησιακής συνεργασίας στις γραμμές Ασίας-Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και Ασίας-Αμερικής στον Κόλπο. Οι ONE, HMM και Yang Ming θα ξεκινήσουν τη νέα συνεργασία τον Φεβρουάριο του 2025 με πενταετή συμφωνία. Τονίζουν ότι θα καλύψει τις κύριες υπηρεσίες σε όλες τις μεγάλες εμπορικές γραμμές Ανατολής-Δύσης.
Στο μεταξύ «πράσινο φως» στην Gemini άναψε το FMC παρά το γεγονός ότι Maersk και η Hapag δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει τις λεπτομέρειες της νέας συνεργασίας Gemini.
Μέσα στο 2025 θα «πέσουν στο νερό» παραγγελίες για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τους αναλυτές να συνεχίζουν να εικάζουν σχετικά με την ικανότητα απορρόφησης αυτής της πρόσθετης μεταφορικής ικανότητας, καθώς ο τομέας σχηματίζει νέες συμμαχίες. Τέλος στα «στοιχήματα» των αναλυτών και το θέμα της κερδοφορίας των εταιρών το 25 δεδομένου ότι κερδοφορία του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων βελτιώθηκε καθώς η αναδρομολόγηση λόγω της κρίσης στην Ερυθρά μείωσε την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα