Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Μια χαρτογράφηση με ενδιαφέρον…

box trader 1

Άκρως ενδιαφέροντα είναι τα συμπεράσματα από την «χαρτογράφηση» των προσεγγίσεων των πλοίων των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων που επιχείρησε η Sea-Intelligence. Σύμφωνα με τα στοιχεία χαρτογράφησε την προς αναφορά απόσταση πλεύσης του ETS από λιμένα εκτός ΕΕ σε λιμένα της ΕΕ, για κάθε υπηρεσία στα νέα δίκτυα συμμαχίας (συμπεριλαμβανομένης της MSC, δεδομένου ότι θα είναι τόσο μεγάλη όσο μια συμμαχία). Αυτό στη συνέχεια συγκρίθηκε με την πλασματική απόσταση μετ' επιστροφής μεταξύ Σιγκαπούρης και Αλχεθίρας, για τον υπολογισμό της πιθανής εξοικονόμησης στο EU ETS.
Επί της ουσίας η Sea-Intelligence «αποκάλυψε» ότι ο ανασχεδιασμός των προσεγγίσεων μειώνει σχεδόν κατά 50% το «φόρο».
Για να μεγιστοποιηθεί η εξοικονόμηση στο πλαίσιο του EU ETS, ένα σκάφος θα πρέπει να προσεγγίζει τον πλησιέστερο λιμένα εκτός ΕΕ στον πρώτο/τελευταίο λιμένα κατάπλου της ΕΕ. Η Sea-Intelligence σημείωσε ότι ένας καλός τρόπος για να γίνει κατανοητή η εξοικονόμηση του ETS είναι να συγκριθεί το «τροποποιημένο» ταξίδι με το συντομότερο διαθέσιμο σημείο αναφοράς για ταξίδια σε όλη την Αφρική, που είναι η απόσταση πλεύσης από τη Σιγκαπούρη στην Αλχεθίρας. Όπως αναφέρει αυτό σημαίνει ότι ένα πλοίο που καταπλέει σε λιμένα εκτός ΕΕ μεταξύ Σιγκαπούρης και Algeciras, για παράδειγμα, θα πρέπει να πληρώσει ETS μόνο για το 50% των εκπομπών από το λιμάνι αυτό στην Algeciras, σε αντίθεση με ένα πλοίο που ταξιδεύει απευθείας από τη Σιγκαπούρη στην Algeciras, το οποίο πρέπει να πληρώσει ETS για το 50% των εκπομπών από ένα πολύ μεγαλύτερο ταξίδι.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter