Ξενάγηση στην PCT S.A. για τις γυναίκες του διεθνούς Διπλωματικού Σώματος
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΣΕΠ ΑΕ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016 13:54
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η ξενάγηση στις εγκαταστάσεις της PCT S.A.του συνόλου των γυναικών των Πρέσβεων όλων των χωρών που βρίσκονται εν Ελλάδι, καθώς και της συζύγου του υπουργού Επικρατείας Αλ. Φλαμπουράρη, την οποία και διοργάνωσε η κινεζική Πρεσβεία από κοινού με την PCT S.A.και την Cosco επ' ευκαιρία του εορτασμού της παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας.
Οι πρέσβειρες και σύζυγοι των Πρέσβεων περιηγήθηκαν στις εγκαταστάσεις της PCT S.A.ενώ ενημερώθηκαν διεξοδικά για την πορεία των έργων ανάπτυξης του νέου προβλήτα αλλά και των υλικοτεχνικών υποδομών και τεχνικών μέσων που πρόκειται να έρθουν στον Πειραιά και να υποστηρίξουν τις δραστηριότητες της νέας προβλήτας.
Της περιηγήσεων επακολούθησε μια παρουσίαση των δυνατοτήτων του Πειραιά της στρατηγικής θέσεως του λιμανιού αλλά και του ρόλου που προτίθεται στο προσεχές μέλλον να διαδραματίσει το λιμάνι, το οποίο ως γνωστόν κατακυρώθηκε στην Cosco μετά τη ολοκλήρωση της β' φάσης του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης.
Στις ελληνο-κινεζικές οικονομικές σχέσεις αλλά και στο γενικότερο κλίμα επενδύσεων και διαθέσεων από την κινεζική πλευρά, αναφέρθηκε ο κινέζος πρέσβης Τζόου Σιαολί.
Η PCT έτρεξε το α' δίμηνο του έτους με αύξηση της τάξεως του 13,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και σύμφωνα με εκτιμήσεις η αύξηση αυτή θα βελτιωθεί περαιτέρω, γεγονός το οποίο επίσης εκτιμάται ότι θα επιδράσει στην κατάταξη του λιμανιού τόσο μεταξύ των μεσογειακών λιμένων όσο και στη παγκόσμια κατάταξη.
Και στις δύο περιπτώσεις από της ελεύσεως της Cosco ,καταγράφηκαν άλματα τόσο στην παγκόσμια κατάταξη όσο και στη κατάταξη των ευρωπαϊκών λιμένων ενώ στις προθέσεις της Cosco είναι το λιμάνι να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσόγειου, με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ελληνική οικονομία.
Στις αναφορές που έγιναν, ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στις σιδηροδρομικές εξυπηρετήσεις του λιμανιού ενώ για πρώτη φορά αποκαλύφθηκε ότι εκτός των τρένων που αναχωρούν από Πειραιά έμφορτα, έρχονται και συρμοί από τη Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη, με εμπορευματοκιβώτια τα οποία προωθούνται στις παγκόσμιες αγορές.
Το στοιχείο αυτό καταδεικνύει την αύξουσα σημασία της σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης και των προϋποθέσεων για επίσπευση των διαδικασιών που αφορούν και την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών του σιδηροδρόμου, όσο και της ανάπτυξης της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιά – Ειδομένης.