3ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της «Ν»: Φωνή βοώντος εν τη ερήμω από την Cosco
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΣΕΠ ΑΕ
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017 10:48
Στα «αζήτητα» έχει μείνει η προσφορά της Cosco να συνεισφέρει στη δημιουργία θετικού επενδυτικού κλίματος στην Ελλάδα, ώστε η χώρα να καταστεί ελκυστική και σε άλλες κινεζικές εταιρείες. Αυτό αποκάλυψε κατά τη διάρκεια του 3ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της «Ν», με θέμα «Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ναυτιλία, Ανταγωνιστικότητα και προοπτικές σε καιρούς αβεβαιότητας», ο εμπορικός διευθυντής της Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε. (Cosco), Τάσος Βαμβακίδης.
Απατώντας σε ερώτηση για το κατά πόσο έχει αποτυπωθεί η έλευση της Cosco στον Πειραιά στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας, ο κ. Βαμβακίδης σημείωσε: «Η Cosco θα μπορούσε να συνεισφέρει στη δημιουργία θετικού κλίματος σε άλλες κινεζικές επιχειρήσεις για να επενδύσουν στην Ελλάδα, υπό την προϋπόθεση ότι τα συναρμόδια υπουργεία θα είχαν φτιάξει ένα τέτοιο κανονιστικό πλαίσιο που να επέτρεπε ανάλογες επενδύσεις στη χώρα, όπως πιθανές συναρμολογήσεις προϊόντων».
Ο κ. Βαμβακίδης κράτησε πάντως την «πόρτα» ανοικτή και σημείωσε ότι η Cosco έχει τη διάθεση να προσφέρει στη δημιουργία θετικού επενδυτικού κλίματος εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον.
Ο εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ, μιλώντας στη δεύτερη ενότητα του συνεδρίου για το πρώτο ελληνικό ναυτιλιακό cluster, το maritimehellas.org, υπογράμμισε ότι θα εισηγηθεί ώστε να γίνει άμεσα η εταιρεία του μέλος αυτού.
Σημείωσε επίσης ότι το λιμάνι του Πειραιά «εκτοξεύτηκε» με την έλευση της Cosco, καθώς το 2013 και το 2014 ήταν το ταχύτερα εξελισσόμενο λιμάνι παγκοσμίως, ενώ τόνισε ότι η περαιτέρω ανάπτυξη του ΣΕΜΠΟ έχει να κάνει πλέον και με την πιο ενεργή συμμετοχή όλων τον εμπλεκόμενων με αυτό φορέων.
Αναφέρθηκε επίσης στα 600 εκατ. ευρώ που έχουν επενδυθεί στο λιμάνι του Πειραιά από τη ΣΕΠ Α.Ε., καθώς και στα 100 εκατ. ευρώ που καταβάλλει σε ετήσια βάση η εταιρεία σε μισθούς, εισφορές και αντίτιμο προς τον ΟΛΠ.
Τέλος, υπογράμμισε ότι «προσπάθεια της εταιρείας είναι να γίνει ο Πειραιάς η νότια πύλη εισόδου του εμπορίου στην Ευρώπη στο πλαίσιο του One Belt One Zone».
Πηγή: naftemporiki.gr