Τετ04302025

Last updateΤετ, 30 Απρ 2025 9pm

Κρουαζιερόπλοια: Νέο πεδίο ανταγωνισμού στις ναυπηγήσεις μεταξύ Ε.Ε. – Κίνας

0Adora Flora

Το τέλος της «μονοκρατορίας» των ευρωπαϊκών ναυπηγικών μονάδων στη ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων και γενικότερα επιβατηγών πλοίων σηματοδότηση η κατασκευή του δεύτερου κρουαζιερόπλοιου από το Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co. της Κίνας, μέρος της CSSC.

Το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο, το οποίο ονομάστηκε Adora Flora City για τους δεσμούς του με το Guangzhou, τη νότια πόλη κοντά στο Χονγκ Κονγκ, καθελκύστηκε στις 28 Απριλίου. Σύμφωνα με τους αξιωματούχους του ναυπηγείου, καταδεικνύει την αυξανόμενη επάρκεια της Κίνας και τη βελτιωμένη αποτελεσματικότητα στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων, καθώς το πλοίο έχει ολοκληρωθεί σχεδόν κατά 70% και θα παραδοθεί νωρίτερα κατά ένα μήνα από τους αρχικούς σχεδιασμούς.
Η Κίνα υπογραμμίζει την αναπτυσσόμενη αποτελεσματικότητα και τις δεξιότητές της στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων. Φαίνεται να ανταγωνίζεται για μελλοντικές παραγγελίες εναντίον των ναυπηγείων Fincantieri, Chantiers de l'Atlantique και Meyer στη Γερμανία και τη Φινλανδία, τα οποία είναι οι ηγέτες στην κατασκευή σχεδόν όλων των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων. Η κατασκευή κρουαζιερόπλοιων επίσης ανοίγει την Κίνα και στην αγορά των επιβατηγών σκαφών δεδομένου ότι στην πλειοψηφία τους οι κατασκευές στα Κινεζικά ναυπηγεία αφορούσαν φορτηγά πλοία όλων των τύπων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter