Τρι04222025

Last updateΤρι, 22 Απρ 2025 5pm

IACS: Unified Requirement (UR) M10

0IACS M10

Καθώς η βιομηχανία στρέφεται προς εναλλακτικά καύσιμα ανταποκρινόμενη στους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και τους στόχους βιωσιμότητας, οι κίνδυνοι για την ασφάλεια που συνδέονται με αυτά τα καύσιμα δεν μπορούν να παραβλεφθούν.

Οι εκρήξεις στροφαλοθαλάμου, ένας κρίσιμος κίνδυνος στη λειτουργία του κινητήρα, γίνονται ακόμη πιο ανησυχητικές στο πλαίσιο του αερίου και των καυσίμων χαμηλού σημείου ανάφλεξης. Για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος και στο πλαίσιο της δέσμευσης της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων (IACS) να βοηθήσει τη βιομηχανία να απαλλαγεί με ασφάλεια από τις ανθρακούχες εκπομπές, το IACS δημοσίευσε την τελευταία έκδοση του Unified Requirement (UR) M10, το οποίο εισάγει νέες απαιτήσεις ασφαλείας για την προστασία των κινητήρων εσωτερικής καύσης από εκρήξεις στροφαλοθαλάμου.
Το αναθεωρημένο URM10, ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες που λειτουργούν με αέριο ή καύσιμα χαμηλού σημείου ανάφλεξης, αντιμετωπίζει τις μοναδικές προκλήσεις που θέτουν αυτοί οι τύποι καυσίμων, διασφαλίζοντας έτσι ότι τα μέτρα ασφαλείας συμβαδίζουν με τις εξελισσόμενες τεχνολογίες και, ως εκ τούτου, διασφαλίζοντας τις θαλάσσιες δραστηριότητες.
Η αναθεώρηση 5 του UR M10 βασίζεται σε βασικά υφιστάμενα πρότυπα ασφαλείας που είναι απαραίτητα για την προστασία από εκρήξεις στροφαλοθαλάμου. Αυτές περιλαμβάνουν τις απαιτήσεις για την κατασκευή στροφαλοθαλάμων ώστε να αντέχουν στις εσωτερικές πιέσεις που δημιουργούνται από πιθανές εκρήξεις. Για κινητήρες με όγκο στροφαλοθαλάμου άνω των 0,6 m³, απαιτούνται πρόσθετες ανακουφιστικές βαλβίδες έκρηξης για την ασφαλή διαχείριση της υπερπίεσης. Επιπλέον, μια ανακουφιστική βαλβίδα έκρηξης στροφαλοθαλάμου πρέπει να συμμορφώνεται με τις διαδικασίες δοκιμής τύπου που ορίζονται στο IACS UR M66, όπως ενσωματώνεται στους κανόνες μελών του ΟΣΔΕ, διασφαλίζοντας ότι πληρούν τις ενοποιημένες τεχνικές απαιτήσεις κατάλληλες για λόγους ασφαλείας, σχεδιασμένες για προστασία από εκρήξεις.
Αυτή η νέα έκδοση του UR M10 επιτεύχθηκε μέσω εκτεταμένης συνεργασίας με βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών κινητήρων. Αυτή η συλλογική προσπάθεια διασφαλίζει ότι οι νέες κατευθυντήριες γραμμές δεν είναι μόνο αποτελεσματικές, αλλά και πρακτικές και εφικτές για εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο, αντανακλώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στις πρακτικές μηχανικής και τα πρωτόκολλα ασφαλείας.
Σχολιάζοντας την αναθεωρημένη UR, ο Γενικός Γραμματέας του IACS, Robert Ashdown, δήλωσε:
«Καθώς η βιομηχανία συνεχίζει να υιοθετεί εναλλακτικά καύσιμα, το IACS παραμένει προσηλωμένο στην προώθηση των προτύπων ασφάλειας στη θάλασσα. Με την εισαγωγή βελτιωμένων απαιτήσεων ασφαλείας προσαρμοσμένων σε σύγχρονους κινητήρες και διαφορετικούς τύπους καυσίμων, το URM10 διασφαλίζει ότι η βιομηχανία παραμένει εξοπλισμένη για να μετριάσει τον κίνδυνο εκρήξεων, ενώ προσαρμόζεται στην εισαγωγή βιώσιμων καυσίμων.

Τα ενδιαφερόμενα μέρη ενθαρρύνονται να επανεξετάσουν αυτές τις αλλαγές και να επικαιροποιήσουν αναλόγως τις πρακτικές ασφαλείας τους».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter