Γιγάντιο PCTC
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 25 Απριλίου 2025 11:43

Μετά τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων γιγαντώνονται όσον αφορά στις μεταφορικές ικανότητες και τα PCTC's. Προχθές στο πλαίσιο ειδικής τελετής ονοματοδοσίας παραδόθηκε στην BYD, που κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα, το νεότευκτο BYD Shenzhen από τα ναυπηγεία της China Merchants. BYD Shenzhen αναφέρεται ότι έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα για έναν μεταφορέα οχημάτων με 9.200 θέσεις αυτοκινήτων σε 16 καταστρώματα. Ξεπερνά το πρώτο πλοίο κατηγορίας Aurora της Höegh Autoliner, το Höegh Aurora, το οποίο παραδόθηκε τον Αύγουστο του 2024 με χωρητικότητα 9.100 αυτοκινήτων. Το δεύτερο της κατηγορίας, το BYD Changsha, ξεκίνησε να κτίζεται τον Μάρτιο και θα έχει επίσης χωρητικότητα 9.200 μονάδων.
Το νέο κινεζικό πλοίο (16.300 dwt) ενσωματώνει επίσης μια σειρά τεχνολογιών για την αύξηση της αποδοτικότητας. Είναι LNG που τροφοδοτείται με κύριες μηχανές υψηλής απόδοσης και εξοικονόμησης ενέργειας που παρέχουν ταχύτητα 19 κόμβων. Χρησιμοποιεί έναν συμπυκνωτή αερίου Boil-Off, αντιρρυπαντικό, παράκτια μεταφορά που μειώνει την αντίσταση και γεννήτριες άξονα. Επιπλέον, διαθέτει υβριδικό σύστημα ισχύος μπαταρίας 1 MW και είναι εξοπλισμένο για παροχή ενέργειας από ξηράς.
Η BYD είχε ανακοινώσει το 2022 τα σχέδιά της να ξεκινήσει έναν στόλο μεταφορέων αυτοκινήτων για να χτίσει αυτό που αποκαλεί «θαλάσσια γέφυρα» για να υποστηρίξει την παγκόσμια ανάπτυξη των πωλήσεών της και την αλυσίδα εφοδιασμού.
Τα τελευταία χρόνια, ο τομέας των μεταφορέων αυτοκινήτων γνώρισε ισχυρή ανάπτυξη, συναρπαστικές παραγγελίες ρεκόρ και αύξηση του μεγέθους των πλοίων. Η Wallenius Wilhelmsen είναι έτοιμη να πάρει τον τίτλο για τα μεγαλύτερα πλοία από το επόμενο έτος με τους νέους μεταφορείς καθαρών αυτοκινήτων και φορτηγών κατηγορίας Shaper. Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα 9.300 μονάδων και θα ενσωματώνει εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας λειτουργίας με μεθανόλη ως κύριο καύσιμο. Κατασκευάζονται επίσης για να μετατραπούν σε αμμωνία όταν γίνει διαθέσιμη ως ναυτιλιακό καύσιμο.
Τα πρώτα έξι πλοία της νέας κατηγορίας Wallenius Wilhelmsen θα έχουν χωρητικότητα 9.300 μονάδων το καθένα. Τον Νοέμβριο του 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ασκεί δικαίωμα προαίρεσης για δύο ακόμη πλοία και θα αναβαθμίσει οκτώ μέλη της κατηγορίας ώστε το καθένα να έχει χωρητικότητα 11.300 μονάδων. Συνολικά 14 πλοία κατηγορίας Shaper αναφέρθηκαν ότι είναι υπό παραγγελία που κατασκευάζονται στην China Merchants Jingling Shipyard Co.