Πεμ10312024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Κοντά στα 100 εκατομμύρια TEU…

0πινακαςΚίναΣύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία, τα λιμάνια της Κίνας σημείωσαν αύξηση του όγκου εμπορευματοκιβωτίων από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2023 φθάνοντας τα 95,4 εκατομμύρια TEU αντιπροσωπεύοντας ετήσια αύξηση 4,8%.

Πέφτουν οι ναύλοι στα «κουτιά»

0koytiΟ Μάϊος ήταν ο ένατος κατά σειρά μήνας που καταγράφηκε πτώση των ναύλων στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Reliability: Βελτιώνεται αλλά…

0koytiΣύμφωνα με την τελευταία έκθεση Global Liner Performance (GLP) της Sea-Intelligenc η αξιοπιστία των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων όσον αφορά στα χρονοδιαγράμματα αφιξοαναχωρήσεων βελτιώνεται αλλά όχι με ταχείς ρυθμούς.

Κερδοφόρο και το 23 για τους box carriers

0Containers stackedΚερδοφόρο θα είναι και το 2023 για τους box carriers.

Πρωτιά για Κινεζικό λιμάνι

0koytiΤο λιμάνι Yangshan στην Κίνα κατέλαβε την πρώτη θέση στην τρίτη έκδοση του παγκόσμιου Container Port Performance Index (CPPI).

Πτωτικά λόγω Ρωσίας

0Containers stackedΤα κορυφαία λιμάνια στην Ευρώπη εξακολουθούν να επηρεάζονται από την απώλεια δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη Ρωσία λόγω των κυρώσεων.

Με πτώση 11,3%

0koytiΟ δείκτης Valencia Containerised Freight Index (VCFI), που μετρά την τάση και την εξέλιξη του κόστους μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δια θαλάσσης από το λιμάνι της Βαλένθια, έκλεισε το οικονομικό έτος 2022 στις 3.603 μονάδες. Αυτό αντιπροσωπεύει ετήσια μείωση 11,3% από 4.063 μονάδες που καταγράφηκαν για το 2022.

Βελτιώθηκε η αξιοπιστία των carriers

box trader 1Το πρώτο τρίμηνο του 2023, έγιναν βελτιώσεις σε όλες τις μετρήσεις της αξιοπιστίας του χρονοδιαγράμματος και της μέσης καθυστέρησης προσέγγισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια.

«Ξύπνησαν» τα Κινεζικά λιμάνια

0ΛιμΚιν«Ξύπνησαν» τα Κινεζικά λιμάνια. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Ministry of Transport of the People’s Republic of China, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων των κινεζικών λιμένων αυξήθηκε στα 69,7 εκατομμύρια TEU, αντιπροσωπεύοντας ετήσια αύξηση 3,5%.

Έπεσαν τα φορτία στην Μ. Θάλασσα

0koytiΗ περιοχή της Μαύρης Θάλασσας σημείωσε σημαντική μείωση του όγκου της αγοράς της, με τον συνεχιζόμενο ρωσικό πόλεμο στην Ουκρανία να έχει ως αποτέλεσμα την απότομη πτώση του όγκου φορτίου κατά 28,4% (σχεδόν 690.000 TEU) το 2022.

Σε άνοδο μέχρι το καλοκαίρι…

0Containers stackedΟ όγκος των εισαγωγών φορτίου στα μεγάλα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ αναμένεται να ξεκινήσει μια σταθερή άνοδο που θα διαρκέσει μέχρι το καλοκαίρι του 2023, αλλά θα παραμείνει κάτω από τα επίπεδα ρεκόρ που παρατηρήθηκαν κατά το μεγαλύτερο μέρος της πανδημίας, σύμφωνα με την έκθεση Global Port Tracker που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την National Retail Federation.

Εμπορευματοκιβώτια: Απότομη βελτίωση της «αξιοπιστίας»

box trader 1Απότομη βελτίωση του δείκτη «αξιοπιστίας» των μεγάλων εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εμφανίζουν τα στοιχεία της Sea Intelligence σε διάστημα 30 μηνών, φτάνοντας σε επίπεδα που δεν έχουν παρατηρηθεί από τον Αύγουστο του 2020 και πλησιάζοντας τα προ πανδημίας πρότυπα.

Κέρδη 208 δις δολαρίων έφεραν τα «κουτιά» το 2022

box trader 1Ο τομέας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων σημείωσε συνεχή οικονομική επιτυχία και το 2022, με 12 από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες να αναφέρουν συνδυασμένο ποσό EBIT 95 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το οικονομικό έτος.

Αυξημένη η κίνηση επιβατών στα λιμάνια

0επιβατεςΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα διακίνησης επιβατών, εμπορευμάτων και κινητών μονάδων στους Ελληνικούς λιμένες του γ΄ τριμήνου 2022.

Θα χαθεί το momentum;

0ΣΕΠ Τραίνο«Τεχνολογικά άλματα» στον σιδηροδρομικό άξονα Πειραιά – Θεσσαλονίκης σε βαθμό που να φέρει το σιδηροδρομικό δίκτυο σε επίπεδο ίσο αν όχι ανώτερο σιδηροδρομικών δικτύων που λειτουργούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση «περιμένουν» οι παραγωγικές τάξεις να γίνουν τώρα στον ελληνικό σιδηροδρομικό άξονα.

Στο 52,6% η αξιοπιστία

0koytiΠτωτικά ξεκίνησε το έτος όσον αφορά το δείκτη αξιοπιστίας των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων με τον Ιανουάριο σύμφωνα με στοιχεία της Sea-Intelligence να διαμορφώνεται στο 52,6%.

Λόγω έλλειψης ζήτησης φορτίων…

0Containers stacked«Λευκές» πλεύσεις και ακυρώσεις δρομολογίων στις πολυσύχναστες γραμμές Ασίας- Ευρώπης συνθέτουν την εικόνα λόγω έλλειψης ζήτησης για φορτία.

Μια αύξηση ναύλων που θα συζητηθεί…

0MSC GulsunΗ MSC ανακοίνωσε αυξημένους ναύλους σε όλα τα λιμάνια της Ευρώπης και της Ασίας που θα ισχύουν από την 1η Μαρτίου έως τις 31 Μαρτίου.

Σε λιμάνια τα μισά «ατυχήματα» το 2022

0koytiΤα μισά από τα θαλάσσια περιστατικά που καταγράφηκαν το 2022 συνέβησαν σε λιμάνια και τερματικούς σταθμούς, δείχνουν στοιχεία από την RightShip.

ΕΛΙΜΕ: 4.614 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια το 2022

0κρουαζιεραΜε το «βλέμμα στραμμένο» στα προγράμματα των ναυτιλιακών εταιριών που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων βρίσκεται η «βιομηχανία» της κρουαζιέρας της χώρας καθώς οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν το τρέχον έτος να είναι καταφανώς καλύτερο σε επιβατική κίνηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Βελτιώθηκε η «αξιοπιστία» το 2022

0koytiΣτο 24,8% κυμάνθηκε το 2022 η αξιοπιστία στα χρονοδιαγράμματα των προσεγγίσεων σε λιμάνια των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων με τον Δεκέμβριο να «κλείνει» στο 56,6% σύμφωνα με τα στοιχεία της Sea-Intelligence.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter