Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

«Αρόδο» στην Β. Θάλασσα

0Containers stackedΕντείνεται η ανησυχία για το ενδεχόμενο να υπάρξουν στο άμμεσο μέλλον σοβαρές καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε λιμάνια της Β. Θάλασσας.

EU ETS: Κρίσιμη η αυριανή για την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμένων

0koytiΈντονος προβληματισμός καταγράφεται στα ευρωπαϊκά λιμάνια αναφορικά με τα προβλεπόμενα στο EU ETS καθώς ορατός είναι ο κίνδυνος «μεταφοράς» από τις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων των hub αλλά και των transit δραστηριοτήτων σε λιμάνια εκτός Ε.Ε..

Κολλημένο το 2% της παγκόσμιας χωρητικότητας φορτίου

0goods blocked en ktiΤο 2% της παγκόσμιας χωρητικότητας φορτίου έχει πλέον κολλήσει στη Βόρεια Θάλασσα και δεν μπορεί να φορτωθεί ή να εκφορτωθεί.

Δέκα δις δολάρια απώλειες

0koytiΚοντά στα 10 δις δολάρια είναι σωρευτικά οι απώλειες εσόδων για τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εξ αιτίας των καθυστερήσεων και συνακόλουθα της αξιοπιστίας στους χρόνους που τα πλοία εκτελούν τις «λούπες» τους.

«Βαθιά το χέρι στην τσέπη» πρέπει να βάλουν τα λιμάνια

0Κυλλήνη ρεύμα«Βαθιά το χέρι στην τσέπη» πρέπει να βάλουν τα λιμάνια προκειμένου να καταστήσουν εφικτή την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στα ελλιμενιζόμενα πλοία στο πλαίσιο υλοποίησης σχεδιασμών για την «πράσινη μετάβαση» και την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους.

Ενώπια προκλήσεων τα Ελληνικά λιμάνια- Προβληματισμός για την πολυδιάσπαση

0kavala 12Ενώπια σημαντικών προκλήσεων τα Ελληνικά λιμάνια οι διοικήσεις των οποίων αναζητούν στην παρούσα συγκυρία το «ορθό στίγμα» για την απάντηση των προκλήσεων όπως το ενεργειακό, η «πράσινη μετάβαση» η από ξηράς ηλεκτροδότηση των πλοίων, οι αναπτυξιακές τους προοπτικές, η ανταγωνιστικότητα, αλλά και η σχέση τους με τις νέες τεχνολογίες.

ΕΛΙΜΕ: Αύξηση 150% στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων

0krouazieroploio peiraiasΗ Ένωση Λιμένων Ελλάδος προχωρεί στη δημοσιοποίηση των στοιχείων αφίξεων κρουαζιέρας για το 2022 με βάση τις έως σήμερα κρατήσεις αλλά και τα πραγματικά δεδομένα, όπως έχουν διαμορφωθεί τους πρώτους 5 μήνες του έτους, δηλαδή έως και τον μήνα Μάιο.

Έρχεται «τσουνάμι κουτιών;

0Containers stackedΈρχεται «τσουνάμι κουτιών; Το ενδεχόμενο να απελευθερωθεί μεγάλος όγκος εμπορευματοκιβωτίων από τα Κινεζικά λιμάνια φαίνεται να προκαλεί προβληματισμό στα ευρωπαϊκά αλλά και αμερικανικά λιμάνια που προετοιμάζονται για τα χειρότερα των σεναρίων.

Αναμονή 36 ωρών…

0ΣαγκάηΥπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να προκαλέσει ενθουσιασμό στην εφοδιαστική το γεγονός ότι στο λιμάνι της Σαγκάης ο χρόνος αναμονής των box ships «έπεσε» στο μισό από 69 ώρες στα τέλη Απριλίου σε 36 ώρες τώρα σύμφωνα με το VesselsValue.

«Βλέπει» επίναυλους να έρχονται…

0Containers stackedΟρατό θεωρεί η MAERSK το ενδεχόμενο να επιβληθούν οι επίναυλοι των 100$ ανά ημέρα παραμονής σε χώρους εναπόθεσης που έχουν εξαγγελθεί ως μέτρο από τις 25 Οκτωβρίου στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα για τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.

Το 2023 ή το 2024 ή…;

dolar 00Διχογνωμία σχετικά με κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων που καλείται να καταβάλει το παγκόσμιο εμπόριο από τις δραστηριότητες στην εφοδιαστική καταγράφεται το τελευταίο διάστημα μεταξύ αναλυτών της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων ως προς τον ορίζοντα εξομάλυνσης των τιμών.

Τα λιμάνια της Μέσης Ανατολής πιο αποτελεσματικά στον κόσμο

0cpp1 600x459Τα λιμάνια σε ολόκληρη τη Μέση Ανατολή κατέκτησαν τέσσερις από τις πέντε πρώτες θέσεις στη δεύτερη έκδοση του Global Container Port Performance Index (CCPI).

Η MAERSK ξεπέρασε την COSCO

0koytiΗ MAERSK ξεπέρασε την COSCO όσον αφορά τις ανυψώσεις εμπορευματοκιβωτίων το τελευταίο τρίμηνο του 2021, καθώς οι αριθμοί επιστρέφουν στα προ COVID επίπεδα.

Αυξήθηκε η κίνηση στα Κινεζικά λιμάνια

0κίνησηΗ διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια της Κίνας αυξήθηκε κατά 1,7% στα + 91 εκατομμύρια TEU’s κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2022.

Και το 2023…

0Containers stackedΟι τιμές διαμετακόμισης θα παραμείνουν σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα και το 2023.

Ασία-Ευρώπη: «Τραβάνε» χρονικά οι λούπες

0koytiΕντείνονται οι φόβοι για το ενδεχόμενο να συμβούν προσεχώς χαοτικές καταστάσεις σε Ευρωπαϊκά λιμάνια στην περίπτωση που η Κίνα «απελευθερώσει» δυναμικό που τώρα είναι καθηλωμένο στα λιμάνια λόγω των αυστηρών lockdown.

Η επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ «περνά» από τα λιμάνια

0koytiΓια μία ακόμη φορά επαναβεβαιώθηκε ο πρωταγωνιστικός ρόλος των λιμανιών επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ κατά την διάρκεια των εργασιών του TrainForTrade, της UNCTAD που πραγματοποιήθηκε φέτος από τις 10 έως τις 13 Μαΐου στο Λας Πάλμας ντε Γκραν Κανάρια της Ισπανίας.

Βελτιώθηκε το reliability…

0Containers stackedΒελτίωση της αξιοπιστίας στα χρονοδιαγράμματα προσεγγίσεων των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνι «βλέπουν» στοιχεία αποτίμησης της Sea-Intelligence.

Εξομάλυνση από το 2023 και έπειτα…

0Containers stackedΣυγκλίνουσες τείνουν οι εκτιμήσεις ότι θα επέλθει σταδιακή εξισορρόπηση στις τιμές διαμετακόμισης από το 2023 και εντεύθεν υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρξει μία νέα ανατροπή στο παγκόσμιο γεωπολιτικό σκηνικό ή μία νέου τύπου πανδημία.

Επενδύει στις σιδηροδρομικές μεταφορές και η COSCO

0COSCO sea rail«Λύση» στις απαγορεύσεις διέλευσης φορτηγών οχημάτων από τα μέτρα κατά της πανδημίας και των προβλημάτων στην εφοδιαστική φαίνεται πως «βρήκε» η COSCO.

Προς τα επάνω…

0koytiΚαθώς οι τιμές των εμπορευματικών θαλάσσιων κατά κύριο λόγο μεταφορών συνεχίζουν να ανεβαίνουν η αγορά προεξοφλεί ότι και το 2022 θα είναι εξ ίσου κερδοφόρο για τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μερικές εκ των οποίων ήδη έχουν αναθεωρήσει προς τα πάνω τις προβλέψεις τους για την κερδοφορία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter