Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

«Πνίγουν»... τα ευρωπαϊκά λιμάνια τα κενά «κουτιά»

0Containers stackedΗ ανισορροπία του ισοζυγίου εισαγωγών προς εξαγωγές «φωτογραφίζεται» ως υπεύθυνη για την κατάσταση που διαμορφώνεται στα ευρωπαϊκά λιμάνια όπου οι χώροι εναπόθεσης κενών εμπορευματοκιβωτίων έχουν φτάσει στα όριά τους.

«Τραίνο» πάει… το Κίνα- Ευρώπη

0Kina trenoΟ σιδηροδρομικός «δρόμος του μεταξιού» δημιουργεί νέα δεδομένα στις συνδυασμένες μεταφορές καθώς η δυναμική των σιδηροδρομικών μεταφορών από Κίνα προς Ευρώπη και αντίστροφα «αποκαλύπτεται» μέσα από μία σειρά στοιχεία.

Όχι το 2022 αλλά το 2023…

0koytiΤο σενάριο εφιαλτικότερο όλων των άλλων.

Η πανδημία ευνοεί τις κυβερνοεπιθέσεις

0κυβερνοεπίθεσηΗ ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την διάρκεια της πανδημίας αύξησε σημαντικά τους κινδύνους εκδήλωσης κυβερνοεπιθέσεων σε λιμάνια και ναυτιλιακές εταιρίες.

Στοιχεία τριμήνου για την κίνηση στα λιμάνια από την ΕΛΣΤΑΤ

0επιβατεςΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα διακίνησης επιβατών, εμπορευμάτων και κινητών μονάδων στους Ελληνικούς λιμένες του α΄ τριμήνου 2021. Ειδικότερα:

Søren Toft: Η κατάσταση θα εξομαλυνθεί όταν επιβραδυνθεί η ζήτηση

MSC container 1Η κατάσταση που επικρατεί στην εφοδιαστική θα εξομαλυνθεί όταν επιβραδυνθεί η ζήτηση υποστήριξε ο chief executive της MSC, Søren Toft μιλώντας στην London International Shipping Week.

Αιτία ατυχημάτων η ακατάλληλη συσκευασία

0κουτί θαλασσαΣυζητήσεων συνέχεια μετά από τα ατυχήματα με καταστροφές φορτίων που έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα με την πλέον γνωστή εκείνη της ανάφλεξης και βύθισης πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από διαρροή χημικών προϊόντων.

Δεκατέσσερα δις δολάρια…

0Containers stackedΑίσθηση έχουν προκαλέσει στοιχεία ανάλυσης για τις πιθανές επιπτώσεις στην εφοδιαστική από το «ολιγοήμερο» κλείσιμο δυο εκ των κομβικών λιμένων της Κίνας.

Τα «παγώνουν» είπαν… αλλά

0Containers stackedΤη θέση τους στον εκ νέου προβληματισμό έδωσαν οι αρχικές «χαρούμενες» εκτιμήσεις και προβλέψεις ότι κάτι μπορεί να αλλάξει στο εκτοξευμένο στην... στρατόσφαιρα κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Στο «παιχνίδι» των τραίνων εισέρχεται και η Ουγγαρία

0HHLAΗ μία μετά την άλλη διαδέχονται οι σιδηροδρομικές επενδύσεις επι ευρωπαϊκού εδάφους με προφανή στόχο την αξιοποίηση της «διάθεσης» της Κίνας να αναπτύξει δυναμικά τις σιδηροδρομικές μεταφορές από και προς την ΕΕ και με τα τραίνα.

Μετά την CMA CGM και η Hapag-Lloyd «παγώνει» τα τιμολόγια

0koytiΣτροφή στην τιμολογιακή πολιτική εν μέσω προβληματισμού σε παγκόσμια κλίμακα για το τελικό κόστος των προϊόντων, την αγοραστική δύναμη του μέσου καταναλωτή αλλά και τους ελέγχους που έχουν αρχίσει σε ΗΠΑ, Κίνα και Ευρώπη ρυθμιστικές αρχές;

Συντομεύοντας την απόσταση μεταφοράς κατά 20 έως 22 ημέρες…

0Kina trenoΗ Κίνα έχει στρέψει για τα καλά το ενδιαφέρον της στις σιδηροδρομικές μεταφορές και στις συνδυαστικές δυνατότητες τους με άλλα μέσα μεταφοράς για ταχύτερες διακινήσεις φορτίων.

Βασίλης Κορκίδης: «Η εισαγόμενη ακρίβεια βλάπτει σοβαρά αγορά και καταναλωτές»

korkidisΤοποθέτηση προέδρου ΕΒΕΠ & ΠΕΣΑ Βασίλη Κορκίδη στα ΜΜΕ: Οι αυξήσεις στις διεθνείς τιμές των πρώτων υλών που αναπόφευκτα πέρασαν και το κατώφλι της ελληνικής αγοράς προβληματίζουν παραγωγούς, εισαγωγείς και εμπόρους.

«Πάτησε γκάζι» η Βαλένθια

0terminalΤο λιμάνι της Βαλένθια ηγείται των Ισπανικών λιμένων της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εισαγωγών/εξαγωγών με 1.434.840 TEUs από τα 3.587.921 εμπορευματοκιβώτια που μεταφέρθηκαν μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου 2021.

«Κερκόπορτα» ο ανθρώπινος παράγοντας…

0cyberattacksΗ ψηφιοποίηση έχει εντείνει την εστίαση της λιμενικής βιομηχανίας στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αλλά τα μέλη του ανθρώπινου προσωπικού παραμένουν «το βασικό στοιχείο» στη στρατηγική κυβερνοάμυνας ενός λιμανιού.

Εκτιμώμενη Ώρα Άφιξης…

0Containers stackedΗ επιτάχυνση της ψηφιοποίησης της εφοδιαστικής θα συμβάλει στην αποφυγή δυσλειτουργιών της από «έκτακτα γεγονότα». Στο τραπέζι των αναλυτών της εφοδιαστικής έχει πέσει ήδη ο όρος «Εκτιμώμενη Ώρα Άφιξης» την στιγμή που ο κλάδος της εφοδιαστικής εξακολουθεί να αγωνίζεται για τη θέσπιση προτύπων για την ανταλλαγή δεδομένων.

NCFI: Στο 12,4% η αύξηση της κίνησης στα Κινεζικά λιμάνια

0Picture1Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων των λιμένων της Κίνας έχει αυξηθεί  σε μέσο όρο από έτος σε έτος κατά 12,4% από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του 2021, σύμφωνα με τον τελευταίο Ningbo Containerized Freight Index (NCFI).

Εμπορευματοκιβώτια: Δεν φοβίζει η κάμψη του Ιουνίου

0Containers stackedΔεν φοβίζει τους αναλυτές η κάμψη στην κίνηση εμπορευματοκιβωτίων που καταγράφηκε τον Ιούνιο.

Με 3.000 τραίνα…

0chinarussiarailwayΑυξάνονται και πληθύνονται οι διακινήσεις εμπορευματοκιβωτίων με εμπορικούς συρμούς μεταξύ Ασίας Ευρώπης στο πλαίσιο των δράσεων της Κίνας για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού «δρόμου του μεταξιού».

«Ταρακουνάει» την εφοδιαστική η Ασία…

0Containers stackedΔεν έχουν τελειώσει τα προβλήματα της εφοδιαστικής στην Ασία με την επανενεργοποίηση του terminal στο Ningbo-Zhoushan προειδοποιεί η MAERSK που το τελευταίο διάστημα έχει εστιάσει στα λιμάνια της Ασίας.

«Πετάνε» οι τιμές των «κουτιών»

0Containers stackedΟι πρόσφατες διαταραχές στο Ningbo και το Βιετνάμ ως αποτέλεσμα της πανδημίας πρόκειται να επιδεινώσουν μια ήδη άσχημη κατάσταση εφοδιασμού κενών εμπορευματοκιβωτίων στην Κίνα, αυξάνοντας και πάλι τα έξοδα αποστολής.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter