Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Κατάπλους στην ψηφιακή εποχή για λιμάνια της Ευρώπης-Αρχή από… Valencia

0digitalsignatureΨηφιακή σύγκλιση στον λιμενικό ορίζοντα των ευρωπαϊκών λιμένων που ετοιμάζονται να εισέλθουν στο iT4.

Πιέσεις στο transhipment…

0Tanger MedΙσχυρές πιέσεις στο transhipment της Δυτικής Μεσογείου εκτιμάται ότι θα προκαλέσει η ενεργοποίηση του Tanger Med της APM Terminals που βρίσκεται στις ακτές της Β. Αφρικής.

Σ. Θεοφάνης: «Δεν κρατιέται λιμάνι χωρίς σιδηρόδρομο…»

0trianose«Δεν κρατιέται λιμάνι χωρίς σιδηρόδρομο...». Με αυτή την «αφοπλιστική...» τοποθέτηση απάντησε ο εκτελεστικός πρόεδρος του δ.σ. του ΟΛΘ κ. Σ. Θεοφάνης σε ερώτημα που έθεσε κατά τη διάρκεια της πρόσφατής συνέντευξης για την πορεία και τα επενδυτικά σχέδια του Οργανισμού το “theseanation.gr”.

Σπάει οσονούπω η πρωτοκαθεδρία των λιμένων της Β. Ευρώπης - «Καλπάζει» ο Πειραιάς

05 53934CoscoPiraeus800x454Αμβούργο, Ρότερνταμ, Αμβέρσα και Μπεμερχάβεν. Τα στοιχήματα έχουν ήδη τεθεί για το ποίο από τα λιμάνια  με «πρόσωπο» στη Μεσόγειο θα σπάσει την σταθερή για δεκαετίες πρωτοκαθεδρία των τεσσάρων λιμένων της Β. Ευρώπης στην κατάταξη των container terminal.

«Παγκόσμιος πόλεμος» για ένα λιμάνι…

0ALEXANDROUPOLILIMANIΑμερικανικοί, Καναδικοί, Βρετανικοί, Κινεζικοί, και όχι μόνο, επενδυτικοί κύκλοι διατηρούν «καρφωμένο το βλέμμα τους» στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης η γεωπολιτική σημασία του οποίου ημέρα με την ημέρα αποκτά επιπρόσθετο ενδιαφέρον.

Εκατόν πενήντα χιλιάδες «επικίνδυνα κουτιά»

0koytiΚοντά στα 150.000 «επικίνδυνα» εμπορευματοκιβώτια ταξιδεύουν ανά έτος σύμφωνα με τις πρόσφατες αποτιμήσεις του Hapag-Lloyd’s Cargo Patrol system.

«Βροχή» τα… MOU

0rotterdam«Βροχή» ... MOU στο λιμενικό τομέα. Το τελευταίο διάστημα μικρές και μεγάλες συμφωνίες συνεργασίας μεταξύ λιμένων σε επίπεδο τεχνογνωσίας κυρίως στο πεδίο των ψηφιακών τεχνολογιών με την υπογραφή MOU αποκαλύπτει τη σημασία που δίνουν τα λιμάνια στην επιτυχή είσοδό τους στην «ψηφιακή εποχή».

Τα «σύννεφα», οι πλατφόρμες και το κόστος

088CMPχονκκονγκΙδιαίτερης σημασίας αποκτά η προτροπή της Κινεζικής κυβέρνησης προς τα λιμάνια της χώρας να επιταχύνουν την είσοδο της ψηφιακής τεχνολογίας προκειμένου να βελτιώσουν συνολικά την επιχειρησιακή εικόνα τους αλλά και να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας.

Θα υπάρξουν καραμπόλες;

0GioiaTauro Ποιες θα είναι οι επόμενες επιχειρηματικές και επιχειρησιακές κινήσεις στη σκακιέρα των λιμένων της Μεσογείου μετά την ανάληψη του ελέγχου του Gioia Tauro από την MSC και την επέκταση του θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού δυτικότερα του Πειραιά ;

Σε πορεία «πλαγιομετωπικής σύγκρουσης»;

2011.9.12 COSCOΤην ώρα που δύο Ιταλικά λιμάνια «πανηγυρίζουν»... για την προς δυσμάς επέκταση του «θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού» στο λιμάνι του Πειραιά φαίνεται πως ετοιμάζονται να απαντήσουν «συνολικά» για το “master plan” επενδύσεις του οποίου είχε απορρίψει η ΕΣΑΛ.

Επιχειρησιακές καραμπόλες στα ευρωπαϊκά logistics και οι σιδηρόδρομοι

0MSC Intermodal CraneΕπιχειρησιακές καραμπόλες στα ευρωπαϊκά logistics φαίνεται ότι θα δρομολογήσουν οι κινήσεις της Κίνας επί ευρωπαϊκού, και όχι μόνο, εδάφους ύστερα και από τις συμφωνίες που έκλεισαν σε Ιταλία και Γαλλία.

Μέσος χρόνος οι ένδεκα εβδομάδες;

0koytiΚόστος καυσίμων, πληρότητες, μεγέθη πλοίων. Οι τρείς παράμετροι φαίνεται ότι αποτελούν ήδη αντικείμενο νέων αναλύσεων για τι επακριβώς συμβαίνει στις μεγάλες γραμμές Ασίας Ευρώπης και όχι μόνο.

«Ξύπνησαν» από τον «εφιάλτη» του Brexit

0tromaktikoΟυρές χιλιομέτρων, καθυστερήσεις 48ωρες, φορτηγατζήδες σε «απόγνωση», τελωνειακοί σε κατάσταση «αμόκ», επιβάτες ΙΧ « να έρχονται στα χέρια»... Με τον χειρότερο εφιάλτη «ξύπνησαν έντρομα» σήμερα τα λιμάνια της Β. Ευρώπης καθώς τα χθεσινοβραδινά νέα από την Βρετανία φαίνεται να επιβεβαιώνουν τα χειρότερα των σεναρίων για ένα «άτακτο Brexit».

Ανισορροπία στο ισοζύγιο ανδρών- γυναικών καταγράφει ο ESPO

0ισοζύγιοΆκρως ενδιαφέροντα για την εξαγωγή συμπερασμάτων είναι τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ESPO σήμερα με αφορμή τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας της γυναίκας.

Υπό συζήτηση το supply chain visibility

0digital logisticsΗ αλυσίδα των logistics μεταλλάσσεται ταχύτητα εξ αιτίας των ψηφιακών καινοτομιών και αυτή η μετάλλαξη δημιουργεί προκλήσεις που μέλλεται να απαντηθούν.

Η ψηφιακή τεχνολογία ανοίγει λιμενεργατικές θέσεις στις γυναίκες

0γυναίκα λιμενεργάτης Η ψηφιακή τεχνολογία ανοίγει λιμενεργατικές θέσεις στις γυναίκες. Ουδείς «κομίζει γλαύκα εις αθήνας» καθώς στοιχεία μελετών έχουν αποτυπώσει την είσοδο των γυναικών σε θέσεις εργασίας στα λιμάνια, άλλοτε «άβατα» για το γυναικείο φύλο αλλά και τις τάσεις που επικρατούν.

«Αρόδο»… η κυβερνοασφάλεια στα λιμάνια

0cyberattacksΘα δαπανηθούν προσεχώς εκατομμύρια δολάρια για την αναβάθμιση των συστημάτων προστασίας των λιμένων έναντι κυβερνοεπιθέσεων.

Εμπορευματοκιβώτια: «Ξανά μαύρες» προβλέψεις για το 2019

0koyti«Νερό στο μύλο» μερίδας αναλυτών που εξακολουθούν να επισείουν τον κίνδυνο ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων να περάσει μία νέα κρίση μέσα στο τρέχον έτος που θα συρρικνώσει περεταίρω την κερδοφορία του «έριξαν» τα οικονομικά στοιχεία του 2018 της MAERSK.

«Τορπίλη» ΕΣΑΛ στην ανάπτυξη του car terminal;

car terminal 655«Τορπίλη» στην ανάπτυξη του car terminal ενδεχομένως αποτελεί η απόφαση της ΕΣΑΛ να απορρίψει την κατασκευή δύο πενταώροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων, έκτασης 75.000m2 το καθένα, στην περιοχή Γ2 (G2) που εξελίσσονται εργασίες που αφορούν στην διακίνηση οχημάτων.

Τα «έξυπνα» λιμάνια συμβάλουν στην μείωση των αέριων ρύπων

0valencia portΟλιστική αντιμετώπιση του θέματος της μείωσης των αέριων ρύπων «βλέπουν ως μόνη λύση» αναλυτές του τομέα των λιμένων πολλά εκ των οποίων έχουν εμπλακεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στις συζητήσεις που εξελίσσονται σε επίπεδο ΙΜΟ.

«Φέρνει» κίνηση ο… επίναυλος

0koytiΟ επίναυλος των 100 έως και 200 δολαρίων που ετοιμάζονται να «επιβάλουν» οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων προς τα τέλη του έτους θα φέρει μεγαλύτερη κίνηση μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού φέτος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter