Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Ανάκαμψη …

0koytiΚαθώς διαφαίνεται ελαφρά ανάκαμψη στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων με την Κίνα να εμφανίζει αύξηση του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου το θέμα της διαμόρφωσης των ναύλων αλλά και των τιμών διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων ήδη αποτελούν αντικείμενο διερεύνησης από αναλυτές.

COVID-19: Επιβιώνει ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων

0koytiΕπιβιώνει ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων το τρέχον έτος που χαρακτηρίζει η πανδημία σύμφωνα με τα στοιχεία ανάλυση του Drewry.

Ζέον επενδυτικό ενδιαφέρον για τα λιμάνια- Σασπένς για Λαύριο-Ελευσίνα

0elefsina limaniΕπιχειρηματικά σχήματα, όμιλοι αλλά και λιμενικοί διαχειριστές έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να επενδύσουν στα προς ιδιωτικοποίηση λιμάνια τη διαγωνιστική διαδικασία των οποίων έχει δρομολογήσει κατά κύματα το ΤΑΙΠΕΔ.

Αύξηση επιβατών και οχημάτων στα λιμάνια

0επιβατεςΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα διακίνησης επιβατών, εμπορευμάτων και κινητών μονάδων στους Ελληνικούς λιμένες του δ’ τριμήνου 2019.

Και ο τέταρτος προβλήτας;

Cosco terminal 9403Το θέμα της ανάπτυξης του 4ου προβλήτα αναμένεται να επανέλθει στο προσκήνιο μετά την «άτυπη» συμφωνία που επήλθε, για μη ανάπτυξη ναυπηγείου, μεταξύ φορέων της ναυπηγοεπισκευής και του ΟΛΠ-COSCO η οποία και αναμένεται να επισημοποιηθεί την προσεχή εβδομάδα με τις «ευχές» του ΥΝΝΠ η ηγεσία του οποίου είχε λάβει ως γνωστό ξεκάθαρη θέση για το εν λόγω θέμα.

Σε «κοινή ρότα» για την ψηφιοποίηση

0ψηφΣε «κοινή ρότα» για την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης των λιμενικών αλλά και ναυτιλιακών δραστηριοτήτων βρίσκονται οι οργανισμοί IAPH, BIMCO, ICHCA, ICS, IHMA, IMPA, IPCSA, ISSA και FONASBA.

«Πεισματικά» στην 4η θέση ο Πειραιάς

0Top 15 Σε «πείσμα» των καιρών και της πανδημίας ο Πειραιάς φιγουράρει στην 4η θέση της κατάταξης των ευρωπαϊκών λιμένων συνεχίζοντας να διεκδικεί μία από τις τρείς πρώτες θέσεις.

Πτώση κίνησης στα κινεζικά λιμάνια

0977ΣαγκαηΜπορεί η μεταποιητικές και άλλες δραστηριότητες στην Κίνα να έχουν επανεκκινήσει αλλά το «στίγμα» από την επέλαση του κορωνοϊού φάνηκε στα μεγαλύτερα βασικά «εξαγωγικά» λιμάνια της Κίνας.

Τι γίνεται με τα «κενά»;

0koytiΤο «πάζλ» των στοιχείων για τις ακυρώσεις δρομολογίων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τις «λευκές» πλεύσεις επιχειρούν αναλυτές του τομέα.

Μια ενδιαφέρουσα… χρονιά

0Hamburg Port HHLA inland water vesselsΘα έρθουν τα «πάνω κάτω» στις λιμενικές κατατάξεις εκτιμούν αναλυτές που παρακολουθούν τα θέματα που έχουν ανακύψει στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων εξ αιτίας της πανδημίας του COVID-19.

Υπέστη «ψηφιακή μετάλλαξη»…

0global logisticsΣε «υποψίες» έβαλε τους ειδικούς σε θέματα συνδυασμών μεταφορών η προ 24ώρων «προτροπή» του ESPO για μία νέα στρατηγική μεταφορών στην μετά COVID-19 εποχή.

Προβληματίζουν τα «κενά»…

0WPSPΝέος κύκλος προβληματισμού καταγράφεται εξ αιτίας των «κενών» δρομολογίων στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εικόνα προς τα τέλη του τρέχοντος μηνός δείχνει να επιβαρύνεται σύμφωνα και με τα στοιχεία του WPSP-IAPH COVID19 με τους συγγραφείς T. Notteboom Θ. Πάλλη να σχολιάζουν την ενεργό εμπλοκή των feeder πλοίων στην προσπάθεια εξομάλυνσης αλλά και την διαφαινόμενη εξομάλυνση στο congestion.

Περισσότερο από τον COVID-19 φοβούνται το… congestion

0koytiΣε «εφιάλτη» εν μέσω πανδημίας τείνει να εξελιχθεί η πολυσυζητημένη επανεκκίνηση της Ασίας μετά το πέρασμα του COVID-19 για υψηλόβαθμα στελέχη του ευρωπαϊκού λιμενικού τομέα.

“Εφιαλτικές” προβλέψεις για τους… forwarders

0coscoΜείωση ακόμη και της τάξης του 50% προβλέπουν για τον τρέχοντα μήνα αναλύσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας για τον τομέα του forwarding και τα απόνερα της κρίσης που έχει δημιουργήσει η πανδημία.

Δομικές αλλαγές στην εφοδιαστική επιφέρει ο COVID-19

0Maersk rail serviceLockdown, shutdown, congestion "λευκές πλεύσεις". Η εφοδιαστική «νόσησε» από τον COVID-19 και η ανάρρωση της μάλλον θα της αφήσει «σημάδια».

COVID-19: «Εκτός μάχης» 250 προγραμματισμένα δρομολόγια

0ΑμβούργοΠερισσότερα από 250 δρομολόγια μεγάλων γραμμών εμπορευματοκιβωτίων πρόκειται να τεθούν «εκτός μάχης» σε όλο τον κόσμο κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους καθώς αυξάνει εκθετικά ο αριθμός των «κενών» ελέω των συνεπειών της πανδημίας.

Τα «κενά» από την Ευρώπη

0Blank SailingΕνώ η Κίνα επιστρέφει στους κανονικούς της ρυθμούς παραγωγής μετά το «πέρασμα» του Covid-19 , η Ευρώπη εισέρχεται σε «πτωτική φάση» ως προς τη ζήτηση καταναλωτικών προϊόντων, εξαιρουμένων των ιατροφαρμακευτικών.

Οι άλλοι… «αφανείς ήρωες», η G20 και η ομάδα «Ασκληπιός»

0φορτηγάΕίναι οι άλλοι... «αφανείς ήρωες». Πρόκειται για τα στελέχη της εφοδιαστικής.

Κενά «κουτιά» και καθυστερήσεις «ταλαιπωρούν» την εφοδιαστική

0koyti«Βαθιές ανάσες ανακούφισης» από την εφοδιαστική που «βλέπει» την αναζωογόνηση των παραγωγικών μηχανισμών της Κίνας μετά την ύφεση που έχει παρουσιάσει ελέω των επιπτώσεων από τον κορονοϊο.

Κίνα από την αντίστροφη;

0Hamburg Rail TerminalΚαθώς οι ρυθμοί στα Κινεζικά λιμάνια επανέρχονται το ερώτημα τώρα που αναδύεται λόγω της έξαρσης του κορονοϊού στην Ευρώπη αφορά στο αν θα υπάρξουν τα ίδια προβλήματα στο έμψυχο δυναμικό που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν αρρυθμίες.

ΕΛΣΤΑΤ : Αύξηση 1,4% στην κίνηση εμπορευμάτων, επιβατών και κινητών μονάδων στο γ' τρίμηνο του 2019

0Ηγουμενίτσα αεροΑυξημένη κατά 1,4% καταγράφηκε στο γ' τρίμηνο του 2019 η διακίνηση επιβατών, εμπορευμάτων και κινητών μονάδων στους ελληνικούς λιμένες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter